لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر عامل سامسونگ: ایموجی‌های واقعیت افزوده از آیفون ایکس تقلید نشده است

مدیر عامل سامسونگ: ایموجی‌های واقعیت افزوده از آیفون ایکس تقلید نشده است

 گلکسی اس 9 به تازگی به عنوان پرچم‌دار جدید تلفن‌های هوشمند سامسونگ معرفی شده است و حالا حواشی در مورد این محصول و احتمال کپی برداری دوباره سامسونگ از اپل موضوع داغ خبرهای حوزه فناوری شده است.

تلفن هوشمند جدید کره‌ای‌ها با عنوان گلکسی اس 9 به تازگی در جریان کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی شده است و قرار است از چند ماه دیگر در سراسر جهان به صورت عمومی آماده عرضه شود. در جریان معرفی این محصول، یکی از قابلیت‌هایی که باعث شگفتی بسیاری از افراد شد، امکان ثبت ایموجی‌های مبتنی بر واقعیت افزوده بود. این قابلیت شباهت بسیار زیادی با ایموجی‌های متحرک که تا پیش از این با عنوان انیموجی توسط اپل تجاری سازی شده بود دارد.

همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران برای بار دیگر به سامسونگ خرده بگیرند که این شرکت دوباره از شرکت اپل تقلید کرده است. اما حالا D.J. Koh، مدیر عامل اجرایی شرکت سامسونگ در مصاحبه اخیر خود با وال استریت ژورنال این مسئله را رد کرده است و اعلام داشته که ایموجی‌های مبتنی بر واقعیت افزوده به هیچ وجه تقلید از آیفون ایکس نیستند.

وی در توضیحات خود گفت: «این روش (انیموجی‌های آیفون ایکس) و روش ما (ایموجی‌های سامسونگ) به طور کامل متفاوت هشتند. ما با جدیت تمام روی مسیری کاری خودمان قدم برمی‌داریم»

این اولین باری نیست که سامسونگ به دلیل ارائه قابلیت‌های مشابه در گلکسی‌ها به تقلید از شرکت اپل متهم می‌شود با این حال به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در زمینه رقابت با شرکت کوپرتینو نشین آن‌چنان موفق نبوده است. تا پیش از این نیز سامسونگ با ارائه سرویس پرداخت Samsung Pay در تلاش بود تا با سرویس پرداخت اپل رقابت کند. با این حال این شرکت در زمینه همکاری با شرکت‌های دیگر، همانند اپل موفق نبود که همین مسئله باعث شکست سرویس‌هایی نظیر Samsung Pay شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420