لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل داک شارژ بی‌سیم مشابه با ایرپادز برای اپل واچ‌ها می‌سازد!

اپل داک شارژ بی‌سیم مشابه با ایرپادز برای اپل واچ‌ها می‌سازد!

 شرکت اپل روز گذشته یک پتنت جدید برای داک ساعت‌های هوشمند خود با عنوان اپل واچ ثبت کرده که طی آن کاربر می‌تواند همانند هدفون‌های ایرپادز، ساعت هوشمند خود را شارژ کند.

در حقیقت اپل تصمیم دارد تا یک داک اختصاصی برای اپل واچ تولید کند که در زمانی که کاربر از آن استفاده نمی‌کند، ساعت هوشمند را در خود جای داده به صورت مداوم آن را شارژ کند. این ایده در حقیقت مشابه ایده داک ایرپادز است که در حین عدم استفاده، ایرپادها را در خود جای داده و به صورت مداوم آن‌ها را شارژ می‌کند.

این داک همچنین جایگاهی خاص برای بند دارد که از طریق آن کاربر می‌تواند اپل واچ را به طور کامل در َآن جای دهد. اپل همچنین ممکن است این داک را برای کار با ایرپادز نیز توسعه دهد تا کاربر با همراه داشتن آن، به هر دو پوشیدنی هوشمند خود دسترسی داشته باشد.

در توضیحات این پتنت ادعا شده که اپل ممکن است، باتری‌هایی خاص را در برخی از بندهای اپل واچ توسعه دهد که از طریق آن عمر باتری ساعت هوشمند خود را افزایش دهد.

یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در حین استفاده از اپل واچ، عمر پایین نگه داری شارژ باتری آن است. اپل به دلیل محدودیت فضا، توان استفاده حجم بیشتری از باتری را در این محصولات ندارد و در عین حال باید از روش‌هایی هوشمندانه برای افزایش کارکرد و ظرفیت نگه داری شارژ باتری استفاده کند.

داک‌های اختصاصی برای ساعت هوشمند اپل واچ ممکن است به عنوان یک راه حل مناسب برای بهبود کارکرد این محصولات به حساب آید. با این حال باید در نظر داشت که از همین حالا بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه تولید لوازم جانبی، پاور بانکهای قابل حمل برای شارژ اپل واچ در کنار آیفون و ایرپادز را تولید کرده‌اند که از همین حالا بسیاری از مشکلات یاد شده را از بین برده‌اند.

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373