لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین جیلبریک قابل اطمینان از iOS 11 با پشتیبانی از Cydia منتشر شد

اولین جیلبریک قابل اطمینان از iOS 11 با پشتیبانی از Cydia منتشر شد

 یک هکر به تازگی توانسته یک جیلبریک قابل اطمینان از iOS 11 را منتشر کند که در حقیقت اولین جیلبریک این نسخه از آی او اس با سازگاری کامل از Cydia است.

این نسخه از سیستم عامل جیلبریک شده که Electra 1.0.1 نام گرفته سازگاری کامل با تمامی دستگاه‌های جدید اپل و از جمله آن‌ها آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس را دارد.

تا به امروز جیلبریک‌های زیاد از iOS 11 منتشر شده است با این حال هیچ کدام از آن‌ها از Cydia پشتیبانی نمی‌کردند که در حقیقت بدون این اپ استور شخص ثالث، بلا استفاده بودند و نصب آن‌ها توجیه خاصی نداشت. اما حالا Electra 1.0.1 به طور کامل از Cydia پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های متفرقه را روی دستگاه خود نصب کنند. آی او اس جیلبریک شده جدید که با عنوان الکترا شناخته شده است، از همین حالا پشتیبانی از SSH و حالت Safe Mode را دارد و در کنار آن از یک موتور داخلی برای ساخت تم‌های شخص سازی شده استفاده می‌کند.

این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران بتوانند علاوه بر نصب تم‌های مختلف، به طور کامل دستگاه مبتنی بر iOS خود را به صورت سفارشی تغییر دهند و ظاهر و رابط کاربری آن را به شکلی که تمایل دارند در بیاورند.

الکترا از همین حالا بر روی دستگاه‌هایی که از iOS 11 تا iOS 11.2 استفاده می‌کنند، قابل نصب و استفاده است. با این حال ممکن است در نسخه‌های بعدی به دلیل محدودیت‌های مربوط به فریمور، این نسخه قابل نصب نباشد.

نسخه جیلبریک شده آی او اس می‌تواند از طریق کامپیوترهای مک و ویندوزی با استفاده از ترفندهای ویژه روی دستگاه‌های همراه کمپانی اپل نصب و اجرا شود.

گفتنی است که مسئولیت نصب نسخه‌های جیلبریک شده سیستم عامل آی او اس روی دستگاه‌ها با خود کاربر بوده و اپل اِن آی سی در این زمینه مسئولیتی نخواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420