لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هکرها به حفره‌های امنیتی iOS 11 نفوذ کردند

هکرها به حفره‌های امنیتی iOS 11 نفوذ کردند

 یک شرکت فعال در زمینه ارائه روش‌های کرک کردن و نفوذ به حفره‌های امنیتی به تازگی اعلام کرده که توانسته به دستگاه‌های مبتنی بر iOS 11 نفوذ کند و از آن طریق، به آنچه با عنوان «اطلاعات حساس» یاد شده دسترسی پیدا کند.

این اطلاعات برای اولین بار توسط مجله اینترنتی Forbes منتشر شده که طی آن هکرهای یک شرکت امنیتی توانسته‌اند به آیفون‌هایی که سیستم عامل iOS 11 را در خود اجرا می‌کنند، نفوذ کنند و اطلاعات حساس آن را کشف کنند. این شرکت همچنین اعلام کرده که روش نفوذی آن‌ها روی تمامی مدل‌هایی که iOS 11 را اجرا می‌کنند تست شده و نفوذ به آن‌ها به طور کامل امکان پذیر است.

بر اساس ادعای Forbes، تا پیش از این و مشخصاً در ماه نوامبر سال 2017 نیز سازمان امنیت ملی آمریکا با عنوان the Department for Homeland Security توانسته بود به برخی از داده‌های آیفون ایکس نفوذ کند و از طریق آن اطلاعاتی مهم در مورد یک پرونده قاچاق اسلحه به دست بیاورد.

اما حالا یک شرکت به نام Cellebrite ادعا کرده که به طور کامل توانسته تمامی اطلاعات آیفون‌هایی که iOS 11 را اجرا می‌کنند را استخراج کند. Cellebrite جزئیات مربوط به این کار را به صورت عمومی منتشر نکرده است با این حال یک سند با فرمت PDF از آن منتشر شده که موارد قابل نفوذ در iOS 11 را شرح می‌دهد.

این اطلاعات در حالی منتشر شده‌اند که اپل همواره به عنوان یک شرکت فعال در زمینه تکنولوژی به کاربران اعلام کرده که تلاش زیادی برای حفظ امنیت اطلاعات کاربران می‌کند. همین مسئله باعث شده تا حتی نهادهای امنیتی کشورهای مختلف و از جمله آن‌ها آمریکا، از آیفون به عنوان تلفن هوشمند پیش‌فرض برای کارکنان و مدیران خود استفاده کنند.

همین مسئله ممکن است باعث تجدید نظیر نهادهای دولتی کشورهای مختلف برای استفاده از آیفون‌ها شود. با این حال انتظار می‌رود تا اپل در آینده‌ای نزدیک مشکلات امنیتی در آیفون‌ها را به طور کامل برطرف کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420