لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جدید از آیفون ایکس پلاس – رزولوشن 1242 در 2688 پیکسل با پشتیبانی از دو سیم کارت

جدید از آیفون ایکس پلاس – رزولوشن 1242 در 2688 پیکسل با پشتیبانی از دو سیم کارت

 گزارش‌های جدیدی از آیفون ایکس پلاس منتشر شده که در طی آن برخی از خصوصیات این تلفن هوشمند مشخص شده است.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری بلومبرگ، آیفون ایکس پلاس با سایز نمایشگر 6.5 اینچ تولید خواهد شد. بلومبرگ در ادامه ادعا کرده که پیش بینی‌های خود را از طریق بنیاد KGI و مشخصاً مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل به دست آورده است.

در این گزارش آمده است که اپل سه تلفن هوشمند با یازه قیمتی متفاوت را تولید خواهد کرد که در این میان پرچم‌دار آیفون‌ها در سال 2018 به احتمال زیاد با عنوان آیفون ایکس پلاس تولید خواهد شد و دارای نمایشگر 6.5 اینچ اولد خواهد بود. کو اعلام کرده که این تلفن هوشمند به طور حتم مجهز به سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره است که اپل آن را با عنوان فیس آیدی تجاری سازی می‌کند.

آیفون ایکس پلاس به عقیده مینگ چی کو از جدیدترین پردازنده تلفن‌های هوشمند اپل در سال جدید با عنوان A12 تولید خواهد شد. آیفون ایکس پلاس قرار است با همان زبان طراحی پرچم‌دار آیفون‌های 2017، یعنی آیفون ایکس تولید شود.

مینگ چی کو بر این عقیده است که مدیران اپل در مورد ارائه تکنولوژی E-SIM در آیفون‌های جدید تردید دارند. با این حال اپل به احتمال قوی تصمیم دارد تا قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم زمان را به تلفن‌های هوشمند سال جدید خود بیاورد. در حقیقت اپل به دلیل وجود برخی از محدودیت‌های اعمال شده توسط اپراتورها در آمریکا گزینه دو سیم کارته کردن آیفون‌ها را روی میز خود دارد.

علاوه بر این، انتشار تصاویر جدید از دیجیتایز مخصوص آیفون ایکس پلاس در روزهای ابتدایی هفته جاری باعث شده تا مینگ چی کو بر این عقیده باشد که اپل این تلفن هوشمند را با رزولوشن 1242 در 2688 پیکسل تولید می‌کند. این مقدار از تفکیک پذیری باعث می‌شود تا کیفیت نمایشگر آیفون ایکس پلاس به عنوان یک محصول پرچم‌دار بیشتر از دیگر آیفون‌های تولید شده توسط اپل شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373