لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درآمد سه برابر iOS از فروش اپلکشین ها در مقابل درآمد کنسول های بازی !

درآمد سه برابر iOS از فروش اپلکشین ها در مقابل درآمد کنسول های بازی !

 

امروزه جانشینی دستگاه هایی مانند آیفون و آیپد اپل به جای کنسول های بازی  یک روند روبه رشد را در پیش گرفته اند و به شدت در حال پیشرفت است. با توجه به گزارش تازه pegs از درآمد فروش بازی بر روی دستگاه های iOS و اندروید، این پلتفرم ها توانسته اند درآمدی سه برابر بیشتر از میزان درآمد کنسول های بازی را به خود اختصاص دهند.

طبق گزارش منتشر شده توسط وب سایت App Annie و شرکت بین المللی اطلاعات ( IDC )، در سه ماهه اول سال 2013 درآمد بازی های iOS به طور قابل توجهی روبه افزایش بوده، در حالی که درآمد بازی کنسول های قابل حمل چون شرکت نینتندو و سونی به علت  فجایع محیطی حاصل از بلایای طبیعی با کاهش روبرو شده است.

اپل در درآمد حاصل از بازی های iOS برای سه ماهه اول توانست از آندروید گوگل نیز پیشی بگیرد. هرچند گوگل برای افزایش درآمد در بخش فروش بازی به کنسول های دستی بهینه سازی شده برای بازی های اندروید و کامپیوتر روی اورده است. انتظار می رود گوگل در سه ماهه دوم سال 2013 برای رشد درآمد خود در بخش بازی، با سرعت بیشتری در این حوضه به حرکت ادامه دهد.

مطالعات بدست آمده نشان می دهند که قلب تپنده و پایه و اساس فروشگاه اپل و گوگل را هنوز بازی ها تشکیل می دهند. در هر دو فروشگاه به طور کلی حدود 40 درصد از بازی ها در سه ماه قبلی، توسط کاربران دریافت شده است. همچنین اپل حدود 70 درصد از هزینه های فروشگاه برنامه iOS را در زمینه ساخت بازی صرف کرده اما گوگل پلی بیش از 80 درصد در زمینه ساخت بازی هزینه کرده است.

یافته های این مطالعات بر اهمیت روبه رشد گوشی های هوشمند در بخش بازی می افزاید، اگر این روند ادامه پیدا کند شرکت های کنسول های بازی برای ادامه کار خود در این میدان رقابت باید به تکاپو افتاده تا از قافله عقب نمانند. ظهور آیفون و آیپد اپل موجب دوری علاقه مندان به بازار کنسول های قابل حمل و مهاجرت آن ها به سمت این گجت های دوست داشتنی شده است.دستگاهای هوشمند با یک تیر دو نشان را هدف قرار داده اند بدین شکل که، هم بازی و هم نیازهای ارتباطی را برای فرد براحتی تامین می کنند و این دلیل اصلی چنین جدایی از کنسول های قابل حمل نیز بشمار می آید.

اما دو غول کنسول های بازی شرکت سونی و نینتندو بیکار نشسته اند و استراتژی جدید را در حال دنبال کردن هستند. در این باره می توان به کاهش قیمت کنسول PS VITA سونی اشاره داشت. شرکت رسونی با انجام چنین کاری امیدوار است خریداران بیشتری را در سرزمین مادری خود ، ژاپن جذب کند.

آینده کنسول های بازی را چطور می بینید؟ آیا گوشی های هوشمند جای آن را به خود اختصاص می دهند؟

 

Source : appleinsider

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373