لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هوم پاد از همین حالا گوی رقابت را از آمازون اکو ربوده است

هوم پاد از همین حالا گوی رقابت را از آمازون اکو ربوده است

 اسپیکر هوشمند اپل با عنوان هوم پاد به تازگی و مشخصاً از بهمن ماه عرضه شده است و حالا بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل از همین حالا توانسته نبض بازار اسپیکرهای هوشمند را در اختیار خود بگیرد.

هوم پاد در حالی یک ماه پیش منتشر شد که بسیاری از رقبای آن، نظیر آمازون اکو و گوگل هوم از چند سال پیش در این بازار حضور داشته‌اند. با این حال هوم پاد در روزهای اولیه عرضه این محصول، نزدیک به 3 درصد بازار این نوع از محصولات را در آمریکا در دست گرفته بود و به طور مشخص تا تاریخ 9 فوریه سال 2018 نزدیک به 520 کاربر در آمریکا داشت.

این در حالی است که روند صعودی هوم پاد، باعث شده تا در روزهای بعدی ماه فوریه میزان فروش این محصول بیشتر از دیگر اسپیکرهای هوشمند شود تا حدی که میزان فروش آمازون اکو و گوگل هوم تحت تأثیر قابل توجهی قرار بگیرند.

آمازون با تولید اسپیکر اکو، از همین حالا بیش از 55 درصد سهم بازار اسپیکر هوشمند را در اختیار خود دارد و در عین حال گوگل با تولید اسپیکر هوم با سهم بیست و سه درصدی بازار در مقام دوم قرار گرفته است.

اپل با توسعه سیری به صورت هوشمند و سازگاری آن با هوم پاد توانسته توجه بسیاری از خریداران این گونه از محصولات سخت افزاری را به خود جلب کند. این در حالی است که سازگاری کامل هوم پاد با بستر نرم افزاری خانه هوشمند هوم کیت باعث شده تا طرفداران سیستم‌های اتوماسیون خانه تصمیم به استفاده از هوم پاد به جای گوگل هوم و آمازون اکو بگیرند.

همین مسئله باعث شده تا تحلیلگران اقتصادی و بازار دستگاه‌های هوشمند بر این باور باشند که اپل مشخصاً تا سه ماهه سوم سال 2018 بتواند نزدیک به 40 درصد از بازار اسپیکرهای هوشمند را در اختیار خود قرار دهد و به مقام اول در زمینه فروش این محصولات برسد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420