لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: رفع مشکل iOS 11.2.6 با ایرپادز

آموزش: رفع مشکل iOS 11.2.6 با ایرپادز

بسیاری از کاربرانی که iOS 11.2.6 را نصب کرده‌اند، گزارش‌هایی مبنی بر ایجاد مشکل در نحوه کارکرد ایرپادز را منتشر کرده‌اند.

بر همین اساس پس از نصب این نسخه از سیستم عامل آی او اس، کاربران صدای پخش شده را با کیفیت مونو دریافت می‌کنند و ایرپادز به صورت پیش فرض نمی‌تواند آهنگ‌ها را به صورت استریو پخش کند. پخش صدا با کیفیت مونو در زمانی که از یک گوشی استفاده می‌کنید و در هنگام گوش کردن به پادکست و اخبار ممکن است مسئله مهمی نباشد.

با این حال گوش کردن به موسیقی آن هم با کیفیت مونو کاملاً آزار دهنده است. به طور کل آپدیت به آی او اس جدید مشکلاتی از این دست را برای کاربران ایجاد کرده است ولی خبر خوب اینجا است که با انجام یک تنظیمات بسیار ساده می‌توانید مشکل یاد شده را بر طرف کنید و برای بار دیگر یا ایرپادزتان با کیفیت استریو موسیقی گوش کنید.

حل مشکل ایرپادز در iOS 11.2.6:

در حقیقت ریشه اصلی این مشکل در عدم سازگاری آپدیت با چیپ W1 به کار رفته در ایرپادها مربوط است. برای رفع این مشکل کافی است برای یک بار ایرپادها را به طور کامل از آیفون Unpair کنید و بار دیگر آن‌ها را به دستگاه خود متصل کنید.

به بخش Settings>Bluetooth بروید، آیکون info را بزنید و سپس گزینه Forget This Device را برای ایرپادها بزنید. با انجام این کار آیفون شما به طور کامل ارتباط با ایرپادز را از دست می‌دهد.

در قدم بعدی، کافی است همانند قبل ایرپادهای بی‌سیم را به دستگاه خود متصل کنید. این کار باعث می‌شود تا مشکل پخش صدا به صورت مونو در گوشی‌های ایرپاد از بین برود و از طریق آن بتوانید برای بار دیگر به موسیقی‌های خود به صورت کاملاً با کیفیت و استریو گوش کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420