لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل نهایتاً سرورهای آیکلاود را به چین انتقال داد

اپل نهایتاً سرورهای آیکلاود را به چین انتقال داد

 مدت زیادی است که خبرهای مختلفی در مورد کشمکش‌های اپل با دولت چین منتشر می‌شود. اما حالا مقامات چینی موفق شده‌اند تا اپل را مجبور به انتقال سرورهای آیکلاود به داخل خاک این کشور کنند.

تا پیش از این اپل برای تجارت در چین با مشکلات متعددی همراه بود. از یک طرف شرکت‌های رقیب و همچنین اپراتورهای همراه به اپل اجازه فعالیت کامل در چین را نمی‌دادند. و از طرف دیگر مقامات چینی بارها برای انتقال سرورهای آیکلاود به داخل چین با اپل رایزنی کرده بودند.

همین مسئله باعث شد تا اپل از چند ماه پیش محدودیت‌هایی ویژه را برای کاربران چینی در نظر بگیرد چرا که دولت چین اجازه استفاده کامل از آیتیونز و همچنین اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور را نمی‌داد. در چند ماه گذشته، اپل صدها اپلیکیشن مختلف را از اپ استور ارائه شده برای کاربران چینی حذف کرده است.

اما حالا اپل در رایزنی‌های جدید خود با مقامات چینی، متقاعد شده که سرورهای آیکلاودی که برای کاربران چینی مورد استفاده قرار می‌گیرد را به داخل این کشور انتقال دهد. این مسئله باعث شده تا بسیاری از فعالان در زمینه آزادی اطلاعات و حریم خصوصی در فضای مجازی از اپل به خاطر این اقدام گلایه کنند.

اپل بارها در شرایط مختلف به کاربران ثابت کرده که از امنیت اطلاعات و حریم خصوصی آن‌ها دفاع می‌کند. با این حال اقدام جدید این شرکت برای انتقال سرورهای آیکلاود به چین ممکن است این امنیت را به خطر بی اندازد.

تا پیش از این سرورهای آیکلاود بیشتر در کشورهایی قرار داشتند که از لحاظ امنیت اطلاعات و حریم خصوصی در وضعیت مطلوب‌تری قرار داشتند با این حال شرایط جدید ممکن است باعث شود تا بسیاری از کاربران چینی تصمیم به عدم استفاده از دستگاه‌های تولید شده توسط اپل بگیرند.

اخبار مربوط به انتقال سرورهای آیکلاود به چین در حالی منتشر شده است که مدیران اپل و از جمله آن‌ها تیم کوک اعلام کرده‌اند که اطلاعات موجود در سرورها به صورت رمزنگاری شده باقی خواهند ماند و اپل اطلاعات افراد را فاش نخواهند ساخت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420