لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیتیونز استور تا 4 خرداد محدودیت‌هایی ویژه برای دستگاه‌های قدیمی خواهد داشت

آیتیونز استور تا 4 خرداد محدودیت‌هایی ویژه برای دستگاه‌های قدیمی خواهد داشت

 اپل روز گذشته سندی جدید در مورد پشتیبانی از دستگاه‌های مختلف را منتشر کرده است که طی آن اعلام کرده که تا تاریخ بیست و پنجم می، معادل 4 خرداد 1397 پشتیبانی از نسل اول اپل تی وی و کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز اکس پی و ویستا قطع خواهد شد.

بر همین اساس، در صورت اعمال محدودیت‌های یاد شده، کاربران دستگاه‌ها فوق دیگر توان اتصال به آیتیونز استور را نخواهند داشت و باید برای دریافت محتوای دیجیتالی جدید دستگاه خود را ارتقا دهند.

اپل این سند را به طور رسمی و از طریق ایمیل برای کاربران این محصولات ارسال کرده است و از آن‌ها درخواست کرده که تا تاریخ تعیین شده دستگاه‌های خود را تغییر دهند.

شرکت اپل اعلام کرده که محدودیت یاد شده به دلیل مسائل امنیتی برای دستگاه‌های قدیمی اعمال شده است و در عین حال محصولات جدیدتر نظیر اپل تی وی نسل دوم و کامپیوترهای ویندوزی مبتنی بر ویندوز 8 به بعد مشکلی از لحاظ پشتیبانی نخواهند داشت.

نسل اول ست تاپ باکس اپل تی وی در سال 2007 معرفی شد و حالا پس از گذشت یازده سال، اپل پشتیبانی از آن را قطع کرده است. این در حالی است که اپل در جریان رویداد دوازدهم سپتامبر سال گذشته میلادی، از نسخه 4k نسل چهارم اپل تی وی رونمایی کرد که پشتیبانی بهتری از تصاویر HDR دارد.

علاوه بر این، دستگاه‌های ویندوزی قدیمی که از نسخه XP و Vista استفاده می‌کنند از همین حالا توان ارتقا به نسخه 12 آیتیونز را ندارند و این نسخه از نرم افزار اختصاصی اپل باید روی ویندوز 7 به بعد اجرا شود.

اپل تصمیم دارد تا با اجبار کاربران به تهیه محصولات جدیدتر، امنیت و کیفیت کاربری استفاده از محصولات دیجیتالی خود را افزایش دهد علاوه بر این، اپل تا به امروز به کاربران نشان داده که پشتیبانی طولانی مدتی از محصولات مختلف خود ارائه می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373