لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

KGI: اپل هدفون اختصاصی با برند خود تولید می‌کند

KGI: اپل هدفون اختصاصی با برند خود تولید می‌کند

مینگ چی کو تحلیلگر بنیاد KGI در جدیدترین ادعای خود اعلام کرده که اپل در فصل سوم سال جاری میلادی تصمیم دارد تا محصولات صوتی بیشتری را تولید کند.

تنها یک روز از انتشار اخبار در زمینه تصمیم اپل برای تولید نسل جدید ایرپادز بی‌سیم با بهبودهای سخت افزاری متعدد منتشر شده است و حالا مینگ چی کو ادعا کرده که اپل تا سه ماهه سوم 2018 علاوه بر نسل جدید ایرپادز، از یک هدفون رو گوشی آکوستیک نیز رونمایی خواهد کرد.

کو در ادامه پیش بینی‌های خود اعلام داشته که محصول یاد شده با برند خود شرکت اپل تولید می‌شود و این محصول با برند بیتس به دنیا عرضه نخواهد شد. اپل پس از عرضه ایرپادز و هوم پاد تصمیم دارد تا با تولید یک هدفون رو گوشی بزرگ، تمامی مجموعه اکسسوری‌های صوتی خود را بهبود بخشد. بر همین اساس، اپل با شرکت‌هایی نظیر Primax و SZS به عنوان شرکای تجاری و همچنین تأمین کننده‌های خود همکاری خواهد کرد.

روز گذشته خبرگزاری بلومبرگ در جریان پیش بینی‌های خود اعلام کرد که اپل در سال جدید میلادی تصمیم دارد تا نسل جدید ایرپادز را با قابلیت مقاومت در برابر آب و همچنین پردازنده هوشمندتر به بازار عرضه کند.

اما حالا مینگ چی کو ضمن تائید این مسئله بر این باور است که ایرپادزهای جدید از لحاظ ظاهری تفاوت خاصی با نسل اول نخواند داشت و تنها تغییر اعمال شده در آن‌ها در بهبود چیپ W1 و همچنین قاب سازگار با شارژ بدون سیم خلاصه خواهد شد.

علاوه بر این، هنوز در مورد زمان عرضه این محصولات اختلاف نظر وجود دارد. بر همین اساس، بلومبرگ همچنان بر این باور است که اپل محصولات صوتی جدید خود را در سال 2019 به بازار عرضه می‌کند در حالی که تحلیلگر KGI بر این باور است که این محصولات تا پیش از شروع 2019 و مشخصاً در ماه‌های پایانی 2018 روانه بازار خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420