لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت جدید 1Password برای مقابله با فاش شدن پسوردها

قابلیت جدید 1Password برای مقابله با فاش شدن پسوردها

 شرکت Agilebits به عنوان توسعه دهنده 1Password به تازگی از قابلیتی جدید در نسخه اخیر این اپلیکیشن را رونمایی کرده است که در طی آن، کاربران خواهند توانست از میزان امنیت رمز عبور تعیین شده حساب کاربری خود اطمینان حاصل کنند.

این قابلیت در حقیقت می‌تواند پسوردهای تعیین شده برای وب سایت‌های مختلف را بررسی کند و طی آن به کاربر اعلام کند که آیا رمز عبور تعیین شده در وب سایت‌های مختلف فاش شده است یا خیر.

قابلیت امنیتی جدید از همین حالا و مشخصاً از طریق آپدیت جدید نرم افزار 1Password در اختیار کاربران قرار گرفته است که می‌تواند امکان بررسی کامل فاش شدن پسورد به صورت آنلاین را در اختیار قرار خواهد داد. تا پیش از این برخی از کاربران اپلیکیشن وان پسورد اعلام کرده بودند که رمز عبور آن‌ها در اینترنت فاش شده است.

از طرف دیگر، توسعه دهندگان این اپلیکیشن نیز خبر از افشای بیش از 500 میلیون پسورد تصادفی ساخته شده توسط آن را داده بودند. 1Password به طور کل پسوردها را با الگوریتمی پیچیده به صورت تصادفی و رندوم تولید می‌کند تا امنیت حساب‌های کاربری و دستگاه‌ها بیشتر شود.

اما حالا توسعه دهندگان 1Password تمامی رمزهای عبور فاش شده را لیست کرده‌اند و از طریق آن علاوه بر جلوگیری از انتخاب آن پسوردها در دستگاه‌های مختلف، در صورت تنظیم بودن آن روی حساب‌های کاربری گوناگون، امنیت کاربران را بیش از گذشته تضمین خواهند کرد.

1Password همچنین تصمیم دارد تا با افزایش پیچیدگی پسوردهای ارائه شده، امنیت دستگاه‌ها و حساب‌های کاربری متصل به خود را بیش از گذشته تضمین کند. بر همین اساس به کاربران این اپلیکیشن توصیه می‌شود تا همواره آپدیت‌های ارائه شده آن را دریافت و روی دستگاه خود نصب کنند.

1Password یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با نفوذ افراد ناشناس و همچنین فاش شدن حساب‌های کاربری به حساب میاید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420