لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آمار نه چندان دقیق از حضور توسعه دهنگان در WWDC 2013

آمار نه چندان دقیق از حضور توسعه دهنگان در WWDC 2013

 

Adam Swiden – برنامه نویس i OS- به تازگی آماری احتمالی از تعداد افراد شرکت کننده در کنفرانس WWDC 2013 که در قالب یک نظر سنجی  بدست آورده است را در تصویر زیر به نمایش گذاشته . با استناد به تنایج نظر سنجی ، از شش قاره موجود در جهان به جز قاره قطب جنوب ، برنامه نویسان 5 قاره دیگر قصد شرکت در کنفرانس 2013 WWDC را در برنامه کاری خود دارند.

همان طور که در تصویری زیر می بینیند از تمام گوشه و کنار جهان برنامه نویسان زیادی قصد شرکت در این رویداد مهم را دارند. بیشتر شرکت کنندگان در آمریکای شمالی و اروپا متمرکز شده اند در حالی که آسیا درصد کمی از شرکت کنندگان را به خود اختصاص داده است. همچنین در قاره آفریقا هم تنها یک برنامه نویس قصد شرکت در این رویداد بزرگ را دارد.

همان طور که در خبر ها شنیده اید، محل برگزاری کنفرانس WWDC 2013 سان فرانسیسکو  می باشد. این کنفرانس در تاریخ 10 تا 14 ژوئن  (20 تا 24 خردادماه) به مدت پنج روز در شهر Moscone برگزار می گردد.

طبق آمار گرفته شده توسط  Swiden ، جمعا حدود 5,000 برنامه نویس خواستار شرکت در کنفرانس امسال را دارند . متاسفانه در این بررسی اثری از برنامه نویسان چینی نیست . البته احتمال حضور آن ها نیز وجود خواهد داشت.

همان طور که در خبر ها اخیر مطلع شده اید، بلیت های مربوط به کنفرانس امسال WWDC در کمال ناباوری تنها در عرض دو دقیقه به فروش رسید که این امر باعث نارضایتی بسیاری از برنامه نویسان گردیده و آن ها خواستار بهبود در سیستم خرید بلیط از طرف اپل شده اند تا شاید بتوانند شانس دوباره برای شرکت در این کنفرانس جهانی را بدست آوردند. همچنین خبر های زیادی از اقدام اپل برای معرفی iOS 7 در این کنفرانس شنیده می شود.

نظر خود را درباره ی این رویداد بزرگ با دیگران به اشتراک به گذارید.

 

source : cultofmac

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373