لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس پرداخت اپل روی 16 درصد آیفون‌ها مورد استفاده قرار گرفته است

سرویس پرداخت اپل روی 16 درصد آیفون‌ها مورد استفاده قرار گرفته است

اطلاعات جدید منتشر شده حاکی از آن است که محبوبیت سرویس پرداخت اپل به عنوان Apple Pay در میان کاربران رو به افزایش است و کاربران بیشتری در حال استفاده از آن هستند.

اطلاعات منتشر شده توسط Loup Ventures نشان می‌دهد که سرویس پرداخت اپل تا پایان سال 2017 میلادی توسط بیش از 127 میلیون کاربر تلفن‌های هوشمند آیفون مورد استفاده قرار گرفته است. این در حالی است که تا پیش از این و در مقایسه با استفاده 62 میلیونی کاربران در سال 2016، سرویس پرداخت اپل با عنوان Apple Pay بیش از دو برابر رشد داشته است.

از طرفی آمارها نشان می‌دهند که در حال حاضر بیش از 795 میلیون کاربر فعال تلفن‌های هوشمند آیفون در سراسر جهان وجود دارند که در این میان، 16 درصد آن‌ها تصمیم به استفاده از سرویس پرداخت اپل گرفته‌اند.

در ادامه اطلاعات منتشر شده، Loup Ventures اعلام داشته است که 5 درصد از کاربرانی که از این سرویس پرداخت استفاده کرده‌اند و به طور مشخص 38 میلیون نفر از آن‌ها داخل آمریکا هستند و 11 درصد دیگر در سراسر جهان و مشخصاً در کشورهایی که سرویس پرداخت اپل پشتیبانی می‌شود، زندگی می‌کنند.

گفتنی است که سرویس پرداخت اپل از همین حالا با 2707 بانک در سراسر دنیا همکاری کرده است که همین مسئله باعث شده تا تعداد کاربران بیشتری تمایل به استفاده از این سرویس پرداخت آسان داشته باشند. در حقیقت خصوصیاتی نظیر تسهیل فرایند پرداخت، عدم نیاز به همراه داشتن ابزارهای دیگر نظیر کارت‌های اعتباری و نقدی هنگام خرید باعث شده تا بسیاری از افراد در سراسر جهان تمایل بیشتری به استفاده از سرویس پرداخت اپل داشته باشند.

اپل همچنین تصمیم دارد تا با گسترش این سرویس در کشورهای دیگر جهان، میزان تمایل کاربران به استفاده از آن را افزایش دهد. اپل در ادامه اعلام کرده که در آینده‌ای نزدیک این سرویس را به کشورهای دیگر نیز خواهد آورد و طی آن جشنواره‌های خاصی برای خرید ارزان قیمت‌تر از طریق آن را برگزار خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420