لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپ استور از این پس 10 اسکرین شات از اپلیکیشن‌ها نشان می‌دهد

اپ استور از این پس 10 اسکرین شات از اپلیکیشن‌ها نشان می‌دهد

 طراحی جدید اپ استور اپل به تازگی منتشر شده است و هنوز بسیاری از قابلیت‌های آن در دست تست و بررسی است. این در حالی است که شرکت اپل به تازگی محدودیت آپلود اسکرین شات برای تصاویر را کاهش داده است و بر اساس آن توسعه دهندگان می‌توانند تا 10 عکس را برای اپلیکیشن خود در اپ استور قرار دهند.

به طور کل اسکرین شات‌های ارائه شده در اپ استور، یک قابلیت کارآمد برای در هر اپلیکیشن دارد که طی آن در تصمیم کاربران برای نصب یا خرید اپلیکیشن مورد نظر تأثیر قال توجهی دارد. کاربران با دیدن اسکرین شات‌های گرفته شده از تصاویر می‌توانند به طور کامل رابط کاربری طراحی شده برای هر یک از اپلیکیشن‌ها را مشاهده کرده و بدون خواندن توضیحات مربوط به آن دیدگاهی کلی از نرم افزار مورد نظر پیدا کنند.

این مسئله در حالی است که برخی از توسعه دهندگان و به خصوص توسعه دهندگان بازی‌های ارائه شده در اپ استور به جای ارائه اسکرین شات از بازی مورد نظر، تصاویری تبلیغاتی از آن را آپلود می‌کنند که مورد تائید اپل نیست. با این حال اپل تا به امروز اقدامی علیه این توسعه دهندگان نکرده است و با کاهش محدودیت‌ها به آن‌ها توصیه کرده که در کنار تصاویر تبلیغاتی از اپلیکیشن، اسکرین شات‌های مختلفی از محیط برنامه مورد نظر را نیز در اپ استور قرار دهند.

تا پیش از این توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های پلتفرم iOS محدودیت آپلود 5 تصویر را برای محصول نرم افزاری خود داشتند که در کنار آن می‌توانستند یک ویدیو با طول 30 ثانیه را نیز در صفحه اختصاصی خود ارائه دهند. اما حالا اپل با کاهش محدودیت‌ها به توسعه دهندگان اجازه داده تا در کنار آپلود ویدیوی 30 ثانیه‌ای، 10 تصویر از اپلیکیشن مورد نظر خود را آپلود کنند تا کاربران با دیدگاه بهتری بتوانند اقدام به تصمیم گیری برای دریافت اپلیکیشن مورد نظر خود کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420