لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش ایرپاور تا یک ماه دیگر شروع خواهد شد

فروش ایرپاور تا یک ماه دیگر شروع خواهد شد

 بر اساس پیش بینی‌های اخیر، شرکت اپل تا یک ماه دیگر فروش ایرپاور (AirPower) به عنوان پد شارژ بدون سیم اختصاصی خود را شروع خواهد کرد.

وب سایت ژاپنی Mac Otakara به تازگی در مقاله‌ای ضمن تأکید بر این موضوع اعلام کرده که فروش ایرپاور مشخصاً از اواسط ماه مارس سال جاری میلادی شروع خواهد شد. Mac Otakara در ادامه اعلام داشته که اطلاعات یاد شده را از طریق یکی از منابع آگاه در زنجیره تأمین اپل به دست آورده است.

پیش بینی این وب سایت ژاپنی در حالی مطرح شده است که اپل تا پیش از این اعلام کرده بود که تا پایان ماه فوری سال 2018 میلادی روند فروش ایرپاور را شروع خواهد کرد با این حال به نظر می‌رسد که اپل در این زمینه به تأخیر در جدول زمان بندی خود مواجه شده است.

این محصول در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر و در کنار آیفون ایکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس معرفی شد و قرار بود به عنوان یکی از محصولات اختصاصی اپل برای آیفون‌های جدید و همچنین اپل واچ‌ها ارائه شود.

 اپل با تولید و فروش ایرپاور تصمیم دارد تا برنامه خود با عنوان «آینده بدون سیم» را محقق کند. بر همین اساس، این شرکت تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک تمامی محصولات خود را به صورت بدون سیم و با ارتباطات خاص به یک دیگر متصل کند. از طرف دیگر، اپل در کنار فروش ایرپاور تصمیم دارد تا قاب جدید ایرپادز را نیز با پشتیبانی از سیستم شارژ بدون سیم تولید کند.

اخبار منتشر شده تا پیش از این بر این تأکید بودند که اپل مشخصاً تا دسامبر سال 2017 محصولاتی همچون پد جدید شارژ وایرلس، قاب جدید ایرپادز با قابلیت شارژ بدون سیم و همچنین اسپیکر هوشمند مبتنی بر دستیار هوشمند صوتی سیری با عنوان هوم پاد را تا پیش شروع سال 2018 به بازار عرضه خواهد کرد. این در حالی است که گمانه زنی‌های جدید نشان می‌دهند که اپل در چند وقت گذشته عرضه تمامی محصولات خود را به تعویق انداخته است.

ایرپاور

خواننده گرامی در صورت نیاز به بررسی و خرید ایرپاور اپل می توانید از طریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه کنید.

بررسی و خرید ایرپاور

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420