لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل باتری‌های آیفون‌های آینده را خودش تولید می‌کند

اپل باتری‌های آیفون‌های آینده را خودش تولید می‌کند

بر اساس گمانه زنی‌ها، شرکت اپل در تلاش است تا باتری آیفون‌های آینده را خودش تولید کند.

اتهام‌های مربوط به کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها و همچنین وارد شدن لطمه بسیار سنگین به چهره این کمپانی باعث شده تا این شرکت به فکر بهبود کیفیت باتری تلفن‌های هوشمند خود بیافتد.

بر همین اساس، شرکت اپل در نسخه‌های جدید سیستم عامل iOS و مشخصاً iOS 11.3 قابلیت تغییر خودخواسته کارکرد و مصرف بیش از اندازه باتری‌ها را به کاربران آیفون‌ها ارائه داده است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که اپل تصمیم دارد تا باتری‌های مورد نیاز برای آیفون‌هایی که در آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد را خودش و با تکنولوژی و کیفیت منحصر به فرد خود تولید کند.

بر اساس جدیدترین گمانه زنی‌ها، اپل تصمیم دارد تا مواد اولیه مورد نیاز برای تولید باتری‌ها را به‌طور مستقیم از معادن کبالت تهیه کند و آن‌ها را برای تولید باتری‌هایی پایدارتر مورد استفاده قرار دهد. این گزارش برای اولین بار توسط خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده است که در طی آن اعلام شده که کوپرتینویی‌ها از همین حالا در تلاش برای رایزنی با معادن عناصر به کار رفته در باتری دستگاه‌های همراه خود هستند.

تا پیش از این نیز بسیاری از شرکت‌هایی که در زنجیره تأمین تولید باتری آیفون‌ها و آیپدها با اپل همکاری می‌کردند کبالت مورد نیاز برای این باتری‌ها را به‌صورت مستقیم از منابع استخراج می‌کردند. با این حال اپل تصمیم دارد تا با حذف این زنجیره‌های تأمین، خودش وارد صنعت تولید باتری‌ها شود.

این مسئله باعث می‌شود تا اپل در زمینه تولید باتری‌ها خودکفا شده و بتواند محصولاتی باکیفیت‌تر و پایدارتر را تولید کند که مشکلات مربوط به آیفون‌های پیشین را ندارد. علاوه بر این، بلومبرگ اعلام کرده که اقدام جدید اپل در صورت موفقیت می‌تواند روی قیمت دستگاه‌های آینده نیز تأثیر بگذارد و با حذف واسطه‌ها، قیمت آیفون‌ها و آیپدهای آینده را کاهش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373