لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Parallels Toolbox 2.5 برای سیستم عامل مک منتشر شد

Parallels Toolbox 2.5 برای سیستم عامل مک منتشر شد

 شرکت Parallels به تازگی نسخه جدید Parallels Toolbox را با کاربری بهتر منتشر و آماده عرضه کرده است.

قابلیت‌های ارائه شده در ابزار کاربری نسخه پارالل دسکتاپ جدید به کاربران چندین امکان کاربردی و قابل استفاده را می‌دهد که از طریق آن روند اجرای مجازی سیستم عامل‌ها در دستگاه‌های مک آسان‌تر و روان‌تر می‌شود. Parallels Toolbox جدید دارای گزینه‌های بیشتر در بخش منوی کشویی با همان Drop Down دارد که می‌تواند بسیاری از کارهای معمول را با سرعت بیشتری انجام دهد.

قابلیت‌های جدید ارائه شده در نسخه 2.5 نرم افزار Parallels Toolbox شامل امکان گرفتن اسکرین شات به صورت سریع و همچنین ذخیره سازی تصویر یک صفحه وب با طول زیاد می‌شود. تا پیش از این کاربران برای گرفتن یک اسکرین شات کلی از یک صفحه طولانی که در نمایشگر مک گنجانده نمی‌شد با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شدند. این در حالی است که نسخه جدید Parallels Toolbox این مشکل را برطرف کرده است.

تولباکس جدید پارالل همچنین از این پس قابلیت چک کردن سخت افزارهای مجازی دستگاه به صورت سریع را دارد و می‌تواند به صورت سریع و بدون نیاز به مراجعه به بخش تنظیمات اصلی ماشین مجازی ساخته شده، موارد مختلفی نظیر مقدار رم مورد نظر را تغییر دهد.

در کنار قابلیت‌های یاد شده در تولباکس جدید کاربران می‌توانند با سرعت هر چه بیشتر موارد مختلفی نظیر میزان مصرف از منابع سخت افزاری مختلف را مانیتور و بررسی کنند. یکی از مهم‌ترین مواردی که تا پیش از این کاربران پارالل دسکتاپ با آن مواجه بودند این بود که استفاده از یک سیستم عامل مجازی ممکن بود باعث کاهش سرعت کارکرد دستگاه آن‌ها شود. اما حالا قابلیت مانیتور کردن جدید می‌تواند به کاربران کمک کند تا با تنظیم هر چه بهتر منابع سخت افزاری در سیستم عامل مجازی، تجربه بهتری برای کار با دو سیستم عامل به صورت هم زمان را داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت