لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای WatchOS 4.3 با قابلیت‌های شگفت انگیز منتشر شد

سومین بتای WatchOS 4.3 با قابلیت‌های شگفت انگیز منتشر شد

اپل به تازگی و مشخصاً در کنار نسخه‌های بتای iOS و macOS، نسخه جدید سیستم عامل مختص اپل واچ‌ها یا همان WatchOS را نیز منتشر کرده است.

سومین بتای نسخه 4.3 سیستم عامل واچ او اس از روز گذشته در اختیار کاربرانی که اکانت کاربری توسعه دهندگان را با قیمت 99 دلار خریداری کرده‌اند قرار گرفته است و آن‌ها می‌توانند آن را روی ساعت‌های هوشمند خود نصب کرده و قابلیت‌های جدید آن را تست کنند.

مهم‌ترین تغییرات ارائه شده در این بتا شامل رفع باگ‌های مختلف در بتاهای قبلی می‌شود که باعث کاهش سرعت کارکرد و کرش کردن دستگاه‌های جدید نظیر سری سوم اپل واچ نسخه معمولی و LTE می‌شد.

در این میان، WatchOS جدید دارای قابلیت‌های شگفت انگیز دیگری نظیر پشتیبانی از قابلیت Nightstand برای تنظیم نور در زمان استفاده در هنگام شب و محیط‌های تاریک و همچنین سیستم چرخش نمایش گر به صورت 90 و 180 درجه نیز هست. قابلیت چرخش نمایشگر در ساعت‌های هوشمند اپل واچ تا پیش از این تنها زمانی که دستگاه به صورت افقی یا Landscape قابل استفاده بود با این حال نسخه جدید می‌تواند در هر موقعیتی با توجه به درخواست کاربر چرخش کند.

قابلیت شگفت انگیز دیگری که در سیستم عامل WatchOS ارائه شده است شامل انیمیشن‌های مخصوص در هنگام شارژ است که از این پس زمانی که اپل واچ به شارژر مغناطیسی متصل می‌شود، فعال شده و موارد مختلفی را نشان می‌دهد. در عین حال کاربران با سرعت بیشتری به دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی اپل با عنوان سیری دسترسی خواهند داشت.

بر همین اساس، واچ فیس مخصوص سیری یا همان Siri Face از لحاظ کاربری بهتر شده است و می‌تواند با سرعت بیشتری پاسخگوی کارهای مختلف کاربر و دستورهای صوتی باشد.

WatchOS جدید می‌تواند به صورت OTA و از طریق دریافت اطلاعات از طریق اتصال به اینترنت دریافت و نصب شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420