لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید برای Safari Technology Preview منتشر شد

آپدیت جدید برای Safari Technology Preview منتشر شد

 شرکت اپل امروز آپدیت جدید Safari Technology Preview را به همراه به بهبودهای امنیتی و کاربری منتشر کرد.

Safari Technology Preview در حقیقت نسخه آزمایشی مرورگر سافاری است که به منظور تست به کاربران عرضه می‌شود و قابلیت‌های آن پس از اتمام تست‌های نهایی و رفع باگ‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این نسخه خاص از مرورگر سافاری اولین بار دو سال پیش و مشخصاً در ماه مارس سال 2016 میلادی در اختیار کاربران قرار گرفت تا کیفیت کاربری با این مرورگر بهتر از دیگر نرم افزارهای مشابه توسعه داده شده برای دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل شود.

نسخه 50 نرم افزار Safari Technology Previewشامل مواردی مختلف نظیر رفع باگ‌های گوناگون و بهبود سرویس‌های ارائه شده در آن است. در عین حال Safari Technology Preview نسخه 50 دارای کارکرد بهتری با اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب یا همان Wed App ها دارد.

علاوه بر این، نسخه جدید این نرم افزار دارای رابط کاربری بهتری برای پرداخت‌های مبتنی بر اپل پی و دیگر سیستم‌های پرداخت قابل پشتیبانی توسط اپل است. همچنین API توسعه داده شده در Safari Technology Preview برای طراحان وب بهبود یافته است و از این پس برنامه نویسان قادر به گرفتن رندر از وب سایت‌های طراحی شده با سرعت بیشتری هستند.

در کنار تمامی قابلیت‌های ارائه شده این نسخه از Safari Technology Preview دارایدرایورهای وب، Accessibility و همچنین قابلیت اجرای بهتر جاوا اسکریپت‌ها است.

نسخه جدید Safari Technology Preview از همین حالا در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار گرفته است و آن‌ها می‌توانند با مراجعه به اپ استور مخصوص سیستم عامل مک، آپدیت‌های مورد نیاز آن را دریافت و در دستگاه خود نصب کنند.

اپل تصمیم دارد تا با توسعه هر چه بیشتر Safari Technology Preview، تجربه کاربری بهتری از این مرورگر را در اختیار قرار دهد تا کاربران دستگاه‌های مک، این مرورگر را به معادل‌هایی نظیر گوگل کروم ترجیح دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت