لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سه ویدیوی آموزشی دیگر برای عکاسی با آیفون‌ها منتشر شد

سه ویدیوی آموزشی دیگر برای عکاسی با آیفون‌ها منتشر شد

 اپل به تازگی سه ویدیوی جدید از نحوه صحیح عکاسی با آیفون‌ها را در کانال رسمی یوتیوب خود منتشر کرده است.

شرکت اپل معمولاً با انتشار ویدیوهای آموزشی تلاش می‌کند تا نحوه استفاده صحیح کار با محصولات دیگر را به کاربران نشان دهد. اپل تا پیش از این ویدیوهای آموزشی زیادی را برای محصولاتی همچون آیفون، آیپد، اپل واچ و هوم پاد و همچنین قابلیت‌هایی نظیر ایرپلی، اسکن از مدارک و امضای الکترونیکی با آیپد پروها را برای کاربران به اشتراک گذاشته بود.

در این میان، دوربین تعبیه شده در آیفون‌ها از جمله مواردی است که اپل همواره در تلاش است تا کیفیت کاربری آن‌ها را افزایش دهد. تا پیش از این اپل ویدیوهای آموزشی بسیاری را برای دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس ارائه داده بود و بعدها با عرضه آیفون 8، آیفون 8 پلاس و همچنین آیفون ایکس، تعداد ویدیوهای آموزشی در مورد محصولات مختلف این شرکت افزایش پیدا کرد.

اما حالا این شرکت برای بار دیگر اقدام به عرضه ویدیوهای آموزشی جدید برای نحوه صحیح عکاسی با آیفون‌ها گرفته است که در آن‌ها کاربران نحوه صحیح عکاسی به صورت سیاه و سفید، استفاده کامل از حالت Slo-mo یا همان اسلوموشن و تنظیم دستی سطح نوردهی را می‌توانند یاد بگیرند.

این ویدیوهای آموزشی نزدیک به 30 ثانیه هستند و در همین مدت کوتاه می‌توانند به طور کامل سه قابلیت مهم ارائه شده در دوربین آیفون‌های جدید را آموزش دهند تا کاربران با استفاده از آن بتوانند تصاویری با کیفیت‌تر را ثبت کنند.

اپل همواره در تلاش بوده تا با عرضه دوربین‌های با کیفیت‌تر و با قابلیت‌های بهتر آیفون‌ها را به عنوان ابزارهایی کارآمد معرفی کند که کاربر خود را از همراه داشتن دوربین دیجیتالی بی نیاز می‌کند. به همین دلیل ویدیوهای جدید منتشر شده می‌توانند به عنوان ابزارهایی تبلیغاتی برای آیفون‌ها نیز به حساب آیند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373