لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپلی 2 از جدیدترین بتاهای iOS 11.3 و tvOS 11.3 حذف شد!

ایرپلی 2 از جدیدترین بتاهای iOS 11.3 و tvOS 11.3 حذف شد!

 یکی از قابلیت‌های مورد انتظار در نسخه جدیدید سیستم عامل‌های جدید اپل نظیر iOS 11.3، tvOS 11.3و macOS High Sierra نسخه جدید سیستم اتصالی ایرپلی بود که قرار بود که به تازگی در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته بود.

با وجود اینکه در بتای اول و دوم این سیستم عامل‌ها، ایرپلی 2 آماده تست توسط توسعه دهندگان شده بود، اما در سومین بتای ارائه شده که اخیراً منتشر شده این قابلیت حذف شده است و توسعه دهندگانی که این بتاها را دریافت کرده‌اند برای بار دیگر مجبور به استفاده از نسخه اولیه AirPlay هستند.

ایرپلی 2 قرار است به عنوان ابزاری جدید و کارآمد برای اتصال هر چه بهتر دستگاه‌های تولید شده توسط اپل کار کند. این سیستم ارتباطی بدون سیم می‌تواند به طور هم زمان دو اسپیکر هوشمند هوم پاد را به یک دیگر متصل کند تا برای کار به صورت Multi-Room آماده شوند. ایرپلی 2 همچنین قابلیت‌هایی ویژه را به اپل تی وی می‌آورد که در تی آن این ست تاپ باکس دیجیتالی می‌تواند به عنوان ابزاری مرکزی و یا اصطلاحاً هاب برای کار با سیستم‌های هوشمند سازی خانه مبتنی بر بستر نرم افزاری HomeKit کار کند.

این در حالی است که این قابلیت به دلایلی نامعلوم از سومین بتای ارائه شده از سیستم عامل‌های جدید اپل حذف شده است. ایرپلی 2 در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2017 که در تیرماه 1396 برگزار شد، از طرف اپل رونمایی شد. این در حالی است که اپل حتی پس از پایان یافتن دومین ماه از سال 2018، هنوز این قابلیت را در اختیار کاربران عمومی قرار نداده است.

اپل تصمیم دارد تا با ارائه ایرپلی 2 بسیاری از محدودیت‌های اپل در زمینه انتقال صدا و فایل را کاهش دهد و امکان اتصال تمامی محصولات اکوسیستم خود را میسر سازد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420