لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای مک او اس 10.13.4 منتشر شد

سومین بتای مک او اس 10.13.4 منتشر شد

 اپل از چند ساعت پیش سومین نسخه بتای سیستم عامل مک او اس 10.13.4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است که بر اساس آن کاربرانی که حساب کاربری 99 دلاری توسعه دهندگان را به صورت رسمی خریداری کرده اند می‌توانند آن را دریافت و روی کامپیوترهای خود نصب کنند.

macOS High Sierra 10.13.4 از همین حالا در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است و آن‌ها می‌توانند قابلیت های ارائه شده در آن را تست کنند. از جمله تغییرات ارائه شده در آن میتوان به رفع باگ های مربوط به تایپ کاراکترهایی از زبان هندی و همچنین بهبود های امنیتی در آن اشاره کرد.

در این نسخه از سیستم عامل مک، کاربران همانند iOS 11.3 می‌توانند به قابلیت پشتیبان گیری از پیام‌ها در حساب ابری آیکلاود دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، کاربران تمامی دستگاه‌های مک، در نسخه 10.13.4 سیستم عامل مک او اس های سیرا به والپیپرهای اختصاصی اپل که تا پیش از این تنها برای آیمک پرو ارائه شده بود دسترسی خواهند داشت.

در این نسخه اپلیکیشن iBook تغییر نام پیدا کرده و از این پس صرفاً با نام Books شناخته می‌شود. این نسخه از نرم افزار همچنین دارای قابلیتی خاص برای مقابله با نصب اپلیکیشن‌های 32 بیت است و کاربران در حین نصب یا استفاده از آن‌ها با پیامی اخطار گونه مواجه خواهند شد.

اپل در آینده‌ای نزدیک تصمیم دارد تا اپلیکیشن‌های 32 بیت را به طور کامل از اکوسیستم خود حذف کند. بر همین اساس، این شرکت از همین حالا پشتیبانی از اپلیکیشن‌های 32 بیت را در iOS 11 حذف کرده است و در کنفرانس WWDC 2017 به توسعه دهندگان اعلام کرد تا مک او اس های سیرا آخرین نسخه‌ای از سیستم عامل مک است که از اپلیکیشن‌های 32 بیت پشتیبانی می‌کند.

اپل تصمیم دارد تا با مجبور کردن توسعه دهندگان به توسعه اپلیکیشن‌های 64 بیت، تجربه کاربری با دستگاه‌های مک را بهبود بخشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420