لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای iOS 11.3 منتشر شد

سومین بتای iOS 11.3 منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش به طور رسمی سومین نسخه بتای iOS 11.3 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است که بر اساس آن کاربرانی که حساب کاربری 99 دلاری توسعه دهندگان را خریداری کرده‌اند می‌توانند آن را روی دستگاه‌های همراه خود نصب کنند.

این آپدیت تنها دو هفته پس از عرضه دومین بتای iOS 11.3 عرضه شده بود که بیشتر تغییرات آن شامل رفع باگ‌های جزئی و همچنین بهبود مسائله و تمهیدات امنیتی ارائه شده در آن می‌شود. آپدیت یاد شده در حالی برای توسعه دهندگان منتشر شده است که از بیست و چهار ساعت پیش از آن، اپل جدیدترین آپدیت عمومی iOS 11.26 را برای حذف مشکلات مربوط به کاراکتر یکی از زبان‌ها هندی منتش کرده بود.

در این آپدیت قابلیت‌هایی نظیر امکان پشتیبان گرفتن از پیام‌ها در حساب ابری آیکلاود و همچنین نسخه جدید بستر نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده ARKit 1.5 برای بهبود تشخیص مکان‌ها، نقشه‌ها و سطوح مختلف و اشکال به صورت واقعیت افزوده اضافه شده است.

در عین حال اپل چند کاراکتر دیگر را نیز به انیموجی های ارائه شده برای آیفون ایکس اضافه کرده است. این کاراکترها شامل اژدها، خرس، اسکلت و شیر می‌شوند. در کنار انیموجی ها، اپلیکیشن Health نیز تحت تغییرات قابل توجهی قرار گرفته است که در طی آن این نرم افزار با دقت بیشتری می‌تواند رکوردهای سلامتی کاربر را دریافت و ثبت کنند.

در کنار تغییرات یاد شده، نسخه جدید iOS 11.3 با بهبودهایی در زمینه قابلیت کنترل سلامت باتری همراه شده است که در طی آن کاربران می‌توانند بین اینکه آیا دستگاه با نهایت قدرت پردازنده کار کند و یا به سلامت باتری افزایش پیدا کنند، یکی را انتخاب کنند. در حقیقت قابلیت فوق به دلیل اتهام‌هایی که از چند ماه پیش به اپل به دلیل کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها زده می‌شد، ارائه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420