لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید اپلیکیشن رسمی نایکی پلاس منتشر شد

آپدیت جدید اپلیکیشن رسمی نایکی پلاس منتشر شد

 Nike به تازگی نسخه‌ای جدید از اپلیکیشن Nike+ Run Club را منتشر کرده است که در ط آن قابلیت دسترسی به چالش‌های مختلف به این اپلیکیشن اضافه شده است.

این قابلیت جدید در اپلیکیشن Nike+ Run Club به کاربران اپل واچ نایکی پلاس کمک می‌کند تا با استفاده از آن به چالش‌های مختلف دسترسی داشته باشند و از طریق آن بتوانند به موارد مختلف انگیزشی گوناگون برای انجام ورزش‌های برنامه ریزی شده هر چه بیشتر دسترسی داشته باشند.

Nike+ Run Club از این پس به کاربران نشان می‌دهد که میزان فعالیت‌های انجام شده آن‌ها در طول بیست و چهار ساعت گذشته در مقایسه با دیگر کاربران اپل واچ‌های نایکی پلاس چقدر بوده است. در این میان اپلیکیشن‌ها یاد شده دارای چالش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه هستند که از طریق آن کاربران می‌توانند موارد مختلف را انجام داده و میزان فعالیت خود را با کاربران دیگر مقایسه کنند.

بر همین اساس، در آپدیت یاد شده به‌طور مشخص 15 هزار چالش مختلف هفتگی و همچنین در ماه مارس به بعد بیش از 100 هزار چالش به صورت هفتگی ارائه خواهد شد که کاربران با انجام هر یک از آن‌ها می‌تواند فعالیت‌های خود را با دیگر کاربران مقایسه کرده و جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهند.

کاربران اپل واچ‌های نایکی پلاس با استفاده از اپلیکیشن رسمی این شرکت با عنوان Nike+ Run Club می‌توانند عضو باشگاه کاربران نایکی پلاس شده و از طریق آن به این موارد انگیزشی دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن Nike+ Run Club روی تمامی آیفون‌ها نصب می‌شود و می‌توان از طریق تمامی اپل واچ‌ها موارد گوناگون را با آن بررسی کرد. با این حال تنها کاربران اپل واچ‌های نایکی پلاس می‌توانند به برخی از قابلیت‌های پیشرفته آن نظیر عضویت در باشگاه Nike+ Run Club و همچنین واچ فیس های خاص آن دسترسی داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420