لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای بار دیگر از لوگوی رنگین کمانی استفاده می‌کند!

اپل برای بار دیگر از لوگوی رنگین کمانی استفاده می‌کند!

 شرکت اپل به‌تازگی اقدام به ثبت لوگوی قدیمی خود، یعنی لوگوی رنگین کمانی در سازمان ثبت اختراع و علامت‌های تجاری آمریکا کرده است.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری The Blast اپل درخواست استفاده از علامت تجاری با عنوان دقیق «سیب گاز زده با یک برگ در بالای آن به همراه طراحی رنگین کمانی با چینش افقی رنگ‌ها به ترتیب سبز، زرد، نارنجی، قرمز، بنفش و آبی» را در ماه دسامبر سال 2017 میلادی به صورت رسمی در سازمان یاد شده ثبت کرده بود و حالا این لوگو به صورت رسمی تائید و برای بار دیگر برای اپل به ثبت رسیده است.

در ادامه درخواست رسمی اپل، این شرکت اعلام کرده که تصمیم دارد این علامت تجاری را برای محصولات جانبی و تزیینی نظیر تی شرت، کلاه و ماگ استفاده کند تا آن‌ها را در مکان‌هایی خاص نظیر اپل پارک به فروش برساند. اپل از مدت‌ها پیش تصمیم داشت تا مرکز بازدید کنندگان خود را در اپل پارک به عنوان یک پایگاه گردشگری مهم افتتاح کند تا از طریق صنعت گردشگری نیز درآمد قابل توجهی داشته باشد.

لوگوی رنگین کمانی شرکت اپل در سال 1977 و توسط Rob Janoff طراحی شده بود و تا سال 1997 به عنوان لوگوی رسمی کمپانی اپل مورد استفاده قرار گرفته بود. با این حال استیو جابز در سال 1997 و بازگشت به اپل به عنوان مدیر عامل اجرایی این شرکت، لوگوی یاد شده را منسوخ اعلام کرد و از طراحی دیگری در محصولات استفاده کرد.

در این میان، اپل تصمیم دارد تا این لوگوی قدیمی را برای باری دیگر استفاده کند. با این حال این شرکت اعلام کرده که لوگوی یاد شده را در محصولات اصلی به کار نخواهد برد و تنها از آن برای کارهای غیر رسمی استفاده خواهد کرد.

گفتنی است، اقدام یاد شده به منظور جلوگیری از استفاده دیگر شرکت‌ها از لوگوی رنگین کمانی صورت گرفته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373