لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپاتیفای رقابت با هوم پاد را شروع کرد!

اسپاتیفای رقابت با هوم پاد را شروع کرد!

 اخیراً شایعاتی مبنی بر تلاش اسپاتیفای برای تولید یک محصول فیزیکی و سخت افزاری منتشر شده است که نشان از تلاش این شرکت برای رقابت هر چه بیشتر با اسپیکر هوم پاد اپل دارد.

بر همین اساس، یک آگهی استخدام جدید از طرف اسپاتیفای منتشر شده است که نشان می‌دهد که این کمپانی تلاش دارد تا محصولی سخت افزاری و مشابه یک اسپیکر هوشمند را توسعه و تولید کند. در این آگهی استخدام، اسپاتیفای درخواست یک مدیر عملیاتی ماهر در زمینه تولید و توسعه سیستم‌های ارتباطی میان دستگاه‌ها را داده است که از طریق آن بتوان دستگاه‌های مختلف را به یک دیگر متصل کرد و از طریق آن موسیقی پخش کرد.

آگهی استخدام جدید اسپاتیفای بدون شک نشان از این دارد که این کمپانی درصدد تولید اولین محصول فیزیکی خود است. با این حال هنوز معلوم نیست که آیا این محصول فیزیکی در حقیقت یک اسپیکر هوشمند است و یا اینکه محصول یاد شده مجهز به دستیار هوشمند صوتی خاصی است یا خیر.

بسیاری از پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اسپاتیفای برای کسب موفقیت در رقابت با هوم پاد، با شرکت‌هایی نظیر الکسا یا مایکروسافت همکاری خواهد کرد تا دستیار هوشمند صوتی این کمپانی‌ها را در اسپیکر هوشمند خود جای دهد. در این میان احتمال عرضه اسپیکر هوشمند اسپاتیفای با دستیار هوشمند مایکروسافت با عنوان کورتانا بیشتر است.

علت اصلی مسئله یاد شده این است که مایکروسافت از چندی پیش همکاری بیشتری را با اسپاتیفای شروع کرده که در طی آن این سرویس پخش موسیقی به عنوان سرویس پیش فرض ویندوز 10 در نظر گرفته شده است و از طرف دیگر دستیار هوشمند صوتی کورتانا برای تمامی محصولات همراه مبتنی بر اندروید و iOS توسعه داده شده است.

در عین حال باید اشاره کرد که همکاری آمازون با اسپاتیفای در زمینه ارائه الکسا در اسپیکر هوشمند این شرکت به دلیل در دست داشتن امتیاز سرویس پخش موسیقی اختصاصی Prime، بعید به نظر می‌رسد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373