لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ احتمالی معرفی iPhone SE2 مشخص شد

تاریخ احتمالی معرفی iPhone SE2 مشخص شد

 شایعات در مورد زمان و مکان احتمالی برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال 2018 میلادی به تازگی مشخص شده است و حالا برای از تحلیلگران پیش بینی‌هایی در زمینه تاریخ رونمایی از iPhone SE2 را مطرح کرده‌اند.

تا پیش از این و طبق رسم همیشگی ، شرکت اپل در اولین روز کنفرانس سالیانه خود، برخی از محصولات جدید را معرفی می‌کند. برای مثال در سال گذشته محصولاتی نظیر اسپیکر هوشمند مبتنی بر دستیار صوتی اپل با عنوان هوم پاد، پرچم‌دار کامپیوترهای رومیزی اپل با عنوان آیمک پرو و همچنین سری جدید مک بوک‌های پرو و 12 اینچ در کنار نسل جدید آیپد پرو در WWDC 2017 معرفی شدند.

همین مسئله در کنار اینکه اپل در ماه مارس 2016 از آیفون SE به عنوان تلفن هوشمند میان رده این شرکت رونمایی کرد، احتمالات در زمینه معرفی نسل دوم این تلفن هوشمند را قوت داده‌اند.

در حقیقت تا پیش از این بسیاری از تحلیل گران و از جمله آن‌ها مینگ چی کو، تحلیل گر KGI برای این باور بودند که اپل در سال 2018 میلادی مشخصاً سه تلفن هوشمند را روانه بازار خواهد کرد. اما حالا وب سایت چینی QQ.com در مقاله تحلیلی جدید خود پیش بینی کرده که اولین مدل از آیفون 2018 در جریان اولین روز برگزاری WWDC 2018 به دنیا معرفی خواهد شد.

شایعات بر این باور هستند که اپل تصمیم ندارد قابلیت‌های ارائه شده در آیفون ایکس نظیر فیس آیدی و نمایشگر سفارشی اولد را در اسمارت فون میان رده iPhone SE2 ارائه دهد. این مسئله در کنار شایعات پیشین KGI که ادعا می‌کردند که یکی از آیفون‌های 2018 دارای نمایشگر LCD با اندازه 6.1 اینچ خواهد بود، باعث شده است تا پیش بینی‌های اخیر بر این باور باشند که اپل نسل دوم آیفون اس ای را با همین مشخصات معرفی خواهد کرد.

در کنار تاریخ معرفی این محصول در تیر ماه 1397، وب سایت QQ.com اعلام کرده که نسل جدید آیفون اس ای مجهز به پردازنده قدرتمندتر A10 Fusion با 2 گیگابایت رم به همراه دو گزینه 32 و 128 گیگابایت برای ذخیره سازی خواهد بود.

با وجود این شایعات، باید در نظر داشت که اپل مشخصاً از سال 2010 و معرفی آیفون 4، هیچ یک از تلفن‌های هوشمند خود را در جریان WWDC رونمایی و معرفی نکرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420