لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: چگونه صدای یک وب سایت را به طور کامل در کروم خاموش کنیم؟

آموزش: چگونه صدای یک وب سایت را به طور کامل در کروم خاموش کنیم؟

یکی از قابلیت‌های مهم و کاربردی گوگل کروم این است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند صداهای پخش شده از یک وب سایت را به طور کامل خاموش کنند.

وب سایت‌های اینترنتی امروزه پر شده از محتوای رسانه‌ای مختلف نظیر صدا وویدیوهایی که در بسیاری از مواردباعث ایجاد مزاحمت‌های گوناگون می‌شوند. در این میان آپدیت‌های جدید گوگل کروم و همچنین سافاری قابلیت‌هایی مختلف برای مقابله با این محتوای آزاردهنده را ارائه می‌دهند.

اگر مرورگر کروم شما نیز آپدیت باشد، می‌توانیدمحتوای رسانه‌ای مختلف در یک وب سایت را به طور کامل قطع کنید. روش انجام این کار بسیار آسان است با این حال شاید برای انجام آن به کمی حس کنجکاوی نیاز داشته باشید.

پیش از انجام هر کاری به شما پیشنهاد می‌دهیم تا مرورگر کروم خود را به طور کامل آپدیت کنید و جدیدترین نسخه این مرورگر را دریافت کنید.

خاموش کردن یک نوار از مرورگر

اگر به وب‌سایتی بروید که محتوای رسانه‌ای در حال پخش داشته باشد، یک آیکون صدا رویآن نوار قرار می‌برد. شما می‌توانید با کلیک کردن روی آن، به راحتی آن نوار را بی‌صدا کنید.

خاموش کردن کلی یک وب سایت

اگر وب سایت مورد نظر شما در هر صفحه‌اش دارای این محتوای آزار دهنده باشد، باید آن وب سایت را به طور کامل Mute کنید تا دیگر این محتوا باعث حواس پرتی شما نشود. برای این کار باید روی یکی از تب‌هایی که وب سایت مورد نظر را باز کرده‌اید راست کلیک کنید و گزینه Mute Site را بزنید.

این کار باعث می‌شود تا سایت مورد نظر شما دیگر توان پخش محتوای صوتی را نداشته باشد. در صورتی که در آینده تصمیم به تغییر این تنظیمات گرفتید می‌توانید با راست کلیک کردن روی یکی از تب‌های وب سایت در مرورگر کروم، گزینه Unmute را بزنید تا وب سایت به حالت عادی بازگردد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420