لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون‌های 2018 با تراشه‌های چینی تولید می‌شوند

آیفون‌های 2018 با تراشه‌های چینی تولید می‌شوند

 بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده توسط خبرگزاری رویترز، شرکت اپل تصمیم دارد تا با کارخانه‌های چینی درزمینهٔ تولید تراشه‌های مناسب برای آیفون‌ها همکاری کند.

تا پیش از این، اپل بسیاری از تراشه‌های به کار رفته در آیفون‌ها را در کارخانه‌های تایوانی تولید می‌کرد. کارخانه‌هایی نظیر TSMC تایوان تا به امروز وظیفه تولید تراشه‌های سری A که تا به امروز در محصولاتی نظیر آیفون، آیپد و اپل تی وی به کار رفته است را به عهده داشته است. علاوه بر این، اپل برای مدتی کوتاه و مشخصاً در زمان تولید آیفون 6، تراشه‌های این تلفن هوشمند را با همکاری سامسونگ تولید کرده بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که اپل تصمیم دارد تا با شرکت‌های تولید کننده تراشه در چین نیز همکاری کند و برخی از وظایف مربوط به تولید تراشه‌های آیفون‌ها را به آن‌ها واگذار کند. بر همین اساس، رویترز ادعا می‌کند که اپل به تازگی همکاری جدیدی را با کارخانه Yangtze شروع کرده است. این کارخانه قرار است بخشی از تراشه‌های مورد نیاز برای آیفون‌های را تولید کند.

لازم به ذکر است که این خبرگزاری در نهایت عنوان کرده که اپل از همین حالا روند مذاکره با کارخانه چینی را شروع کرده و به نظر می‌رسد که هر دو طرف به توافق رسیده‌اند.

گفتنی است که تا پیش از این نیز اپل برای تولید تراشه‌های مودم در آیفون‌ها با شرکت کوالکام همکاری کرده بود. با این حال به نظر می‌رسد که اختلافات ایجاد شده میان کوالکام و اپل باعث شده تا کورپتینویی‌ها از همکاری با این شرکت منصرف شوند و وظیفه تولید تراشه‌های مودم را بر عهده اینتل بگذارند.

علاوه بر این، اپل از همین حالا نیز همکاری خود را با اینتل شروع کرده و بخشی از خط تولید آیفون ایکس را با تراشه‌های اینتل روانه بازار کرده است و در حقیقت آیفون ایکس در دو مدل با تراشه اسنپ دراگون و مدیا تک تولید شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420