لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فروش رسمی محافظ نمایشگر Belkin برای آیفون را از سر گرفت

اپل فروش رسمی محافظ نمایشگر Belkin برای آیفون را از سر گرفت

شرکت اپل برای بار دیگر به طور رسمی فروش محافظ نمایشگرهای آیفون با برند بلکین را از سر گرفت و این محصول از چند روز پیش در بخش فروشگاه آنلاین این شرکت آماده خریداری است.

تا پیش از این بسیاری از کاربرانی که این محافظ گلس 40 دلاری را خریداری کرده بودند از خاصیت شکستنی بودن آن ابراز نارضایتی کرده بودند. محافظ نمایشگر 40 دلاری بلکین کفیت بسیاری بالایی دارد و در صورت قرار گرفتن روی نمایشگر آیفون، به خوبی از آن محافظت می‌کند؛ علاوه بر اینکه در روند ارسال فرمان‌های لمسی به نمایشگر اختلال ایجاد نمی‌کند. با این حال این محصول به سرعت می‌شکند و همین مسئله باعث خشم بسیاری از کاربران و خریداران آن شده بود.

همین مسئله در نهایت باعث شد تا اپل فروش رسمی این محصول را باری مدت کوتاهی متوقف کند و آن را از فروشگاه‌های فیزیکی خود و همچنین وب سایت فروشگاه آنلاین اکسسوری و لوازم جانبی خود حذف کند.

اما حالا شرکت اپل برای بار دیگر اقدام به فروش دوباره این محصول کرده است و بر اساس آن، محصول یاد شده در لیست اکسسوری های قابل استفاده برای آیفون 7، آیفون 8 و نسخه‌های پلاس آن و همچنین آیفون ایکس به عنوان تلفن هوشمند پرچم‌دار این سری، موجود شده است.

بلکین ادعا می‌کند که نسخه جدیدی از این محصول را آماده فروش در اپل استورها کرده که ضخامت بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد. بر همین اساس، نسخه‌های جدید ارائه شده این محصول در اپل استورها دارای 0.29 میلی متر ضخامت است. این در حالی است که محصولات قبلی کمتر از 0.21 میلی متر ضخامت داشته‌اند.

بلکین ادعا می‌کنند که شکنندگی این محصول به دلیل این است که در روند کارکرد نمایشگر لمسی دستگاه اختلالی ایجاد نشود. با این حال به نظر می‌رسد که چند صدم میلی متر ضخامت بیشتر می‌تواند در طول عمر کاری این دستگاه تأثیری مثبت داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420