لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی ساختمان‌ها با طعم واقعیت افزوده به آیفون‌ها آمد

بررسی ساختمان‌ها با طعم واقعیت افزوده به آیفون‌ها آمد

 شرکت Blippar به تازگی از اپلیکیشنی کارآمد در زمینه شناخت و بررسی ساختمان‌ها رونمایی کرده است که در آن از تکنیک‌های واقعیت افزوده و مشخصاً ARKit اپل استفاده شده است.

عرضه بستر نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده توسط شرکت اپل باعث شده تا بسیاری از استارت آپ‌ها و حتی شرکت‌های قدیمی فعال در زمینه توسعه محصولات نرم افزاری به فکر استفاده از این فناوری نوین بیافتند. بر همین اساس شرکت Blippar که در لندن، پایتخت انگلستان واقع شده است به تازگی از موتور هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده به کار رفته در آیفون‌ها استفاده کرده و محصولی نرم افزاری و کارآمد را عرضه کرده است.

اپلیکیشن جدید Blippar می‌تواند ساختمان‌های مختلف را از طریق واقعیت افزوده شناسایی کند و بررسی‌ها و مشخصات آن ساختمان را به کاربران نشان دهد. ساختمان‌های تعریف شده در اپلیکیشن جدید شامل 2000 ساختمان مهم در سراسر جهان هستند که می‌تواند اطلاعات مهمی به توریست‌ها ارائه دهد.

این ساختمان‌ها شامل تاج محل هندوستان، برج ایفل در شهر پاریس فرانسه و حتی ورزشگاه‌های مهم در سراسر دنیا می‌شوند که کاربر می‌تواند با استفاده از آن به اطلاعات مهمی دسترسی داشته باشد. این اپلیکیشن می‌تواند با شناسایی ساختمان از طریق دوربین تلفن هوشمند، دنیای دو بعدی این دستگاه‌ها را به یک فضای سه بعدی برای درک هر چه ‌بهتر از گوشه و کنار این ساختمان‌ها تبدیل کند.

Blippar همچنین تصمیم دارد تا قابلیت‌های اپلیکیشن خود را در آینده‌ای نزدیک افزایش دهد و بر اساس آن، چهره شخصیت‌های معروف و همچنین گیاهان مختلف را به آن اضافه کند تا از طریق آن کاربران بتوانند موارد مختلف را تشخیص داده و بر اساس آن اطلاعات کارآمدتری را به دست بیاورند.

اپلیکیشن Blippar هنوز به ‌صورت عمومی منتشر نشده است و قرار است پس از انجام تست‌های مختلف به‌صورت عمومی در اختیار کاربران قرار گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420