لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا مک بوک‌های 2018 مجهز به نمایشگر لمسی می‌شوند؟

آیا مک بوک‌های 2018 مجهز به نمایشگر لمسی می‌شوند؟

شرکت اپل مدت‌ها است که تلاش دارد تا مک بوک‌های خود را به عنوان قدرتمندترین لپ تاپ‌های سبک در دنیا معرفی کند. با این حال یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که تا به امروز در مک بوک‌ها ارائه نشده است، قابلیت بهره‌مندی از نمایشگر لمسی است.

علاوه بر این مک بوک‌های اپل سهم مهمی در بازار لپ تاپ‌ها دارند و این شرکت به عنوان چهارمین عرضه کننده کامپیوترهای همراه در جهان شناخته شده است.

از طرفی دیگر، بسیاری از کامپیوترهای معرفی شده در سال‌های اخیر، مجهز به نمایشگرهای لمسی شده‌اند و در این میان شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت به عنوان توسعه دهند اصلی سیستم عامل کامپیوترها، رابط کاربری مناسب با این نمایشگرها را در نسخه‌های جدید سیستم عامل خود ارائه داده‌اند. در این میان یکی از مهم‌ترین سؤال‌ها در مورد مک بوک‌ها اپل این است که چرا این محصولات مجهز به نمایشگرهای لمسی نمی‌شوند.

اپل از سال 2016 نوار لمسی یا همان تاچ بار را به کک بوک‌ها اضافه کرد با این حال این شرکت تاکنون هرگز به فکر توسعه مک بوک‌ها با نمایشگرهای تاچ نیفتاده است.

در این میان برخی از منتقدین بر این باور هستند که اپل به احتمال زیاد مک بوک‌های 2018 را با نمایشگرهای لمسی تولید می‌کنند. تا پیش از این تیم کوک به عنوان مدیرعامل اجرایی شرکت اپل در مورد کامپیوترهای ویندوزی تولید شده با نمایشگر لمسی اظهار نظر کرده بود و اعلام داشته بود که این محصولات کیفیت و کارایی لازم را ندارند و به همین دلیل اپل به عنوان یک شرکت تولید کننده محصولات باکیفیت تمایلی به تولید آن‌ها نخواهد داشت.

این در حالی است که بسیاری از شایعات جدید اعلام داشته‌اند که اپل تصمیم دارد تا دو پلتفرم اختصاصی خود، یعنی iOS و macOS را با یک دیگر ادغام کند و امکان اجرای اپلیکیشن‌های آیپد را در مک بوک‌ها موجود کند. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تحلیل گران بر این باور باشند که اپل در سال 2018 یا 2019، حداقل 2 مدل از مک بوک‌های خود را با نمایشگرهای لمسی تولید کند.

نظر شما در این مورد چیست، آیا اپل مک بوک‌های جدید را به عنوان دستگاه‌هایی هیبریدی تولید می‌کند یا خیر؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420