لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

CES 2018 اطلاعات بیشتری در مورد آیفون ایکس پلاس و iPhone X SE فاش کرده است

CES 2018 اطلاعات بیشتری در مورد آیفون ایکس پلاس و iPhone X SE فاش کرده است

 نمایشگاه CES 2018 نزدیک به سه هفته پیش برگزار شد و طی آن بسیاری از شرکت‌های بزرگ فعال در زمینه تکنولوژی از محصولات و برنامه‌های آینده خود سخت به میان آوردند.

در این میان، جالب است بدانید که اپل به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ فعال در زمینه تکنولوژی جایگاه کم رنگ‌تری در این نمایشگاه داشته است. اما این مسئله باعث نشده که CES 2018 محل مناسبی برای مشخص شدن اطلاعات محصولات بعدی این شرکت نباشد.

با وجود عدم فعالیت محسوس اپل در این نمایشگاه بسیاری از شرکت‌هایی که به عنوان اعضای زنجیره تأمین محصولات اپل کار می‌کنند در CES 2018 نماینده داشته‌اند و همین مسئله باعث شده تا خبرنگاران کنجکاو بتوانند اطلاعاتی در مورد محصولات آینده اپل به دست بیاورند. در این میان آیفون جالب توجه‌ترین محصول شرکت اپل است که اطلاعاتی خاص در مورد آن در این نمایشگاه به دست آمده است.

خبرنگار وب سایت macrumors در جریان این نمایشگاه با برخی از افرادی که با زنجیره‌های تأمین اپل همکاری می‌کنند، صحبت کرده و در طی آن متوجه شده که اپل همچنان تصمیم دارد تا روند طراحی که در آیفون ایکس دیده‌ایم را ادامه دهد.

بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا حداقل دو تلفن هوشمند سال 2018 خود را با دوربین ترودپت تولید کند و علاوه بر این، اپل تصمیم دارد تا تلفن هوشمند میان رده و ارزان قیمت خود را با پنل ال سی دی و احتمالاً با نام iPhone X SE تولید کند. این در حالی است که شایعات پیشین بر این تأکید داشتند که اپل نام تلفن هوشمند 2018 خود را که با نمایشگر کریستال مایع تولید می‌شد را آیفون 9 خواهد گذاشت.

اپل تصمیم دارد تا علاوه بر ارائه فیس آیدی در آیفون ایکس پلاس، این سیستم احراز هویت را به عنوان جایگزینی مناسب برای تاچ آیدی در iPhone X SE عرضه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373