لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپ استور مخصوص آیفون ایکس در راه است

اپ استور مخصوص آیفون ایکس در راه است

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک طراحی جدیدی از اپ استور را برای آیفون ایکس و احتمالاً برای آیفون‌های پرچم‌دار جدید توسعه دهد.

چند روز پیش اپل به صورت رسمی از توسعه دهندگان درخواست کرد تا اپلیکیشن‌های خود را سازگار با آیفون ایکس توسعه دهند تا تجربه کاربری با این تلفن هوشمند به طور کامل خاص‌تر از دیگر محصولات تولید شده توسط این شرکت باشد. اپل در آن زمان ماه آوریل را به عنوان ضرب العجل عنوان کرده بود که پس از اپلیکیشن‌هایی که از آیفون ایکس پشتیبانی نکنند در اپ استور تائید نخواهند شد.

در حقیقت اپل تصمیم دارد تا توسعه دهندگان را مجبور به توسعه اپلیکیشن‌های جدید با سازگاری تمام از آیفون ایکس کند. در این میان این شرکت تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک تمامی موارد ارائه شده در اپ استور نصب شده در آیفون ایکس را تغییر داده و طراحی حدید از آن را برای پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند خود توسعه دهد.

اپل از ماه گذشته اقدام به تغییر طراحی اپ استور کرده بود و به احتمال زیاد تصمیم دارد تا این طراحی را برای کاربری هر چه بهتر با آیفون ایکس توسعه دهد. بر همین اساس برخی از گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفته‌اند که در آینده‌ای نزدیک، 3 طراحی متفاوت از اپ استور را توسعه دهند. اپ استور اول مخصوص تبلت‌های آیپد، اپ استور بعدی مخصوص آیفون ایکس و در پایان اپ استوری برای سایر آیفون‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

پیش از این نیز شرکت گوگل به عنوان توسعه دهنده و صاحب امتیاز اصلی سیستم عامل اندروید چنین اقدامی کرده بود و در طی آن پلی استور ارائه شده در گوشی‌های پیکسل به عنوان پرچم‌دار اندرویدی‌ها را با طراحی متفاوتی ارائه داده بود که کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی دیگر توان دسترسی به آن را نداشتند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420