لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اچ پی روند کار با محصولات اپل را تسهیل می‌بخشد

اچ پی روند کار با محصولات اپل را تسهیل می‌بخشد

 یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که شرکت‌های بزرگ تجاری با این مواجه هستند، تفاوت پلتفرم‌های کامپیوتری ارائه شده توسط شرکت‌های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری است.

بسیاری از شرکت‌های بزرگ از کامپیوترهای ویندوزی به عنوان راه کار اصلی سیستم اتوماسیون و کاربری خود استفاده می‌کنند. این در حالی است که برخی دیگر از شرکت‌ها و استارت آپ‌ها از دستگاه‌های تولید شده توسط اپل و مشخصاً مبتنی بر سیستم عامل macOS و iOS استفاده می‌کنند. هر از پلتفرم‌های یاد شده کاربری خاص خودشان را دارند که همین مسئله باعث می‌شود تا استفاده از دستگاه‌های مختلف در یک محیط کاری با مشکلات متعددی روبرو باشد.

در این میان، شرکت اچ پی به تازگی به دنبال راهکاری برای رفع این مشکل افتاده است.

دستگاه‌های سرویس دهنده یا Devices as a Service که به اختصار با عنوان DaaS شناخته می‌شوند، جدیدترین راهکار اچ پی برای همکاری دستگاه‌های مختلف با پلتفرم‌های گوناگون است که باعث می‌شود تا دستگاه‌های مختلف با سخت افزار‌های گوناگون که توسط شرکت‌های متفاوتی تولید می‌شوند بتوانند با یک دیگر کار کنند.

در حقیقت راهکار جدید اچ پی یک سرویس ابری است که بر اساس آن تمامی دستگاه‌ها نظیر مک بوک، آیمک، آیپد، آیفون، دستگاه‌های ویندوزی و همچنین دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند با استفاده از آن به یک سرویس مشخص کاری دسترسی داشته باشند. اچ پی اعلام کرد که این سرویس قرار است تا دو سال دیگر و مشخصاً سال 2020 به دنیا عرضه شود.

شرکت کامپیوتری HP بر این باور است که این سرویس می‌تواند یکی از انقلابی‌ترین موارد ارائه شده برای صنایع باشد که از طریق آن تمامی کامپیوترها می‌توانند با اتصال به یک سرویس ابری مشترک کارهای مختلف را انجام دهند. این شرکت همچنین ادعا کرده که شرکت‌ها با استفاده از این سرویس می‌توانند دستگاه‌های مناسب‌تری را انتخاب و آن‌ها را برای کارهای خودشان استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420