لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاهش تولید آیفون ایکس به سامسونگ نیز ضربه می‌زند

کاهش تولید آیفون ایکس به سامسونگ نیز ضربه می‌زند

 گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که روند نزولی در تولید آیفون ایکس به شرکت کره‌ای سامسونگ مربوط است.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری کره‌ای Nikkei کاهش میزان تولید آیفون ایکس و همچنین افت شدید سفارش قطعات این تلفن هوشمند توسط اپل ارتباط نزدیکی با روابط این شرکت با سامسونگ دارد.

همان‌طور که تا پیش از این نیز مشخص شده است، اپل برای تأمین پنل‌های اولد به کار رفته در نمایشگرهای آیفون ایکس با شرکت سامسونگ قرار داد بسته بود. همین مسئله باعث شده بود تا درآمد خالص سامسونگ از فروش پنل‌های اولد، بیشتر از درآمد اپل از فروش نهایی آیفون ایکس باشد. اما اخبار منتشر شده در اواخر سال 2017 میلادی اعلام کردند که اپل تصمیم دارد تا در سال جدی میلادی با سامسونگ قطع همکاری کند و به جای آن با شرکت ال جی برای تأمین پنل‌های اولد آیفون‌های 2018 قرارداد ببندند.

بر همین اساس، پیش بینی‌ها بر این باور هستند که آنچه آیفون ایکس پلاس یا آیفون ایکس آی شناخته می‌شود، با پنل‌های اولد ال جی تولید می‌شوند.

این در حالی است که اطلاعات جدید حاکی از آن است که اپل میزان تولید آیفون ایکس را کاهش داده است. در حقیقت سامسونگ به صورت عمدی و در اقدامی غیرمنصفانه میزان تولید پنل‌های اولد را کاهش داده است و همین مسئله باعث شده تا میزان عرضه این تلفن هوشمند در سال 2018 کاهش یابد.

خبرگزاری کره‌ای بر این باور است که سامسونگ امید دارد تا با کاهش میزان تولید آیفون ایکس و تزریق کمتر آن به بازار جهانی میزان فروش تلفن‌های هوشمند دیگر و از جمله آن‌ها گلکسی‌ها را افزایش دهد. البته نباید فراموش کرد که روند نزولی کاهش تولید آیفون ایکس به خودی خود به سود دهی شرکت سامسونگ نیز ضربه می‌زند و مدیران این کمپانی برای حفظ فروش آیفون ایکس تلاش می‌کنند.

با این حال سامسونگ تصمیم دارد تا با حفظ روند همکاری با اپل با شرکت‌هایی نظیر ال جی و همچنین کمپانی‌های تازه وارد درزمینهٔ تولید پنل اولد که در چین واقع شده‌اند رقابت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420