لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید اپلیکیشن نقشه گوگل برای iOS منتشر شد

آپدیت جدید اپلیکیشن نقشه گوگل برای iOS منتشر شد

گوگل به تازگی نسخه جدید اپلیکیشن گوگل مپس یا همان نقشه گوگل را برای کاربران آیفون‌ها منتشر کرده است که از مهم‌ترین تغییرات اضافه شده در آن می‌توان به نوار دسترسی سریع به ترافیک، ترانزیت و اطلاعات محلی اشاره کرد.

نسخه جدید اپلیکیشن گوگل مپس برای iOS در حقیقت دارای سه گزینه دسترسی سریع جدید است که از طریق آن کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون می‌توانند به اطلاعات جدیدی دسترسی داشته باشند. گفتنی است که قابلیت‌های یاد شده نزدیک به یک سال است که در نسخه اندروید اپلیکیشن نقشه گوگل اضافه شده است و حالا این شرکت اقدام به توسعه آن‌ها در سیستم عامل iOS گرفته است.

اطلاعات جدید می‌تواند اطلاعات مهم مربوط به راه‌ها و مسیرها را به صورت کاملاً سریع به کاربران نشان دهد. در حقیقت کاربران با یک سوایپ ساده می‌توانند به تمامی موارد مختلف در نقشه نظیر سرویس‌ها و مکان‌های گوناگون، حجم ترافیک مسیرها و شرایط هر یک از محله‌ها دسترسی داشته باشند.

این قابلیت در حقیقت می‌تواند برای افرادی که در یک شهر جدید به سر می‌برند اطلاعاتی نظیر نزدیک‌ترین بانک، دستگاه خودپرداز، هتل‌ها، رستوران‌ها و غیره را به صورت کاملاً سریع ارائه دهد. کاربران در حین رانندگی با استفاده از اپلیکیشن گوگل مپس می‌توانند تمامی این اطلاعات را در دسترس داشته باشند و از طریق آن‌ها بتوانند به تمامی موارد مهم و مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که تا پیش از این کاربران سیستم عامل اختصاصی اپل یعنی iOS برای دسترسی به موارد یاد شده در اپلیکیشن گوگل مپس مجبور طی کردن مراحل پیچیده‌ای بودند که حالا در آپدیت جدید دسترسی به این آپشن‌ها آسان‌تر شده است.

اگر از کاربران آیفون و آیپد هستید از همین حالا با مراجعه به اپ استور iOS می‌توانید جدیدترین به روز رسانی اپلیکیشن گوگل مپس را دریافت کرده و به موارد شده دسترسی داشته باشید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420