لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا عدم پشتیبانی از اسپاتیفای اشتباه بزرگی است؟

آیا عدم پشتیبانی از اسپاتیفای اشتباه بزرگی است؟

هوم پاد به تازگی عرضه شده است و کاربران هنوز در حال تست قابلیت‌ها و خصوصیات مختلف آن هستند. در این میان یکی از محدودیت‌هایی که باعث اعتراض بسیاری از کاربران شده است، این است که این اسپیکر هوشمند تنها از اپل موزیک به عنوان سرویس موسیقی استفاده می‌کند و کاربران برای پخش آهنگ‌ها از طریق اسپاتیفای در آن با مشکل مواجه هستند.

بدون شک ایجاد محدودیت‌های ویژه برای پخش موسیقی از اسپاتیفای در هوم پاد یکی از اقدام‌های اصلی و رقابتی اپل محسوب می‌شود با این حال برخی از تحلیلگران بر این عقیده هستند که این اقدام نه تنها یک حرکت غیرمنصفانه، بلکه یک اشتباه بزرگ تجاری از طرف اپل محسوب می‌شود.

همان‌طور که انتظار می‌رود، اپل تصمیم دارد تا با عرضه هوم پاد محبوبیت سرویس پخش موسیقی خود و همچنین میزان کسب درآمد حاصل از فروش محصولات دیجیتالی و صوتی را افزایش دهد. اما بسیاری بر این باور هستند که عدم پشتیبانی از اسپاتیفای می‌تواند به خودی خود به دیدگاه خریداران نسبت به هوم پاد ضربه وارد کند.

اسپاتیفای در سراسر جهان کاربران بیشتری نسبت به اپل موزیک دارد. در عین حال اسپاتیفای دارای برنامه‌ها و محتوای رایگان نیز هست. در حالی که این امر در مورد اپل موزیک صدق نمی‌کند و تنها کاربران برای مدت سه ماه می‌توانند با قیمتی ارزان‌تر از این سرویس استفاده کنند.

همین مسئله نیز باعث شده تا کاربرانی که برای اولین بار استفاده از یک سرویس موسیقی آنلاین را تجربه می‌کنند، تمایل به سرویس‌ها رایگان نظیر اسپاتیفای و iHeartRadio داشته باشند که در نهایت تمایلی به خرید سرویس‌های پولی اپل موزیک را نخواهند داشت.

بر همین اساس، بسیاری بر این باور هستند که اپل با اعمال این محدودیت نه تنها میزان کاربران اپل موزیک را افزایش نمی‌دهد، بلکه به میزان فروش هوم پاد نیز لطمه میزند.

نظر شما در این بازه چیست؟ آیا هوم پاد با وجود این محدودیت نیز فروش خوبی خواهد داشت؟ 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420