لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل رسماً آدرس خود را تغییر داد

اپل رسماً آدرس خود را تغییر داد

 یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اپل که در چند سال گذشته به حقیقت پیوسته است و در طی آن اپل به طور رسمی به مقر جدید خود در اپل پارک مهاجرت کرده است.

آدرس شرکت اپل تا پیش از این در خیابان One Infinite Loop در کوپرتینو بود که حالا این شرکت مقر اصلی خود را به اپل پارک برده است. بر همین اساس، اپل از این پس در وب سایت خود و در فوتر ایمیل‌های رسمی که به کاربران می‌فرستد از آدرس جدید استفاده می‌کند و دیگر آدرس قبلی اعتبار خاصی نخواهد داشت.

این تغییرات به صورت قانونی نیز اعمال شده است و شرکت اپل به طور رسمی آدرس مقر اصلی خود را در دفاتر و اداره‌های دولتی آمریکا و ایالت کالیفرنیا نیز تغییر داده است.

یکی از مهم‌ترین مواردی که شاید برای کاربران ایرانی جالب باشد این است که بسیاری از کاربران برای ساخت اپل آیدی، معمولاً از آدرس حوالی مقر قبلی اپل استفاده می‌کردند که واقع در خیابان One Infinite Loop در کورپتینوی کالیفرنیا بود. در حقیقت کاربران ایرانی برای ساخت اپل آیدی باید یک آدرس واقعی و پشتیبانی شده توسط اپل را به نام خود ثبت می‌کردند که آسان‌ترین راه آن ثبت آدرس مقر اصلی اپل بوده است.

اپل پارک یکی از مهم‌ترین ایده‌های بلند پروازانه استیو جابز بود که پروژه ساخت آن 4 سال پس از مرگ او به پایان رسید. مقر اصلی اپل با تمامی شگفتی‌های خودش قرار است بیش از 12000 کارمند را در خود جای دهد و در عین حال به صورت حفاظت شده میزبان علاقه‌مندان و بازدید کنندگان باشد.

معماری اصلی این ساختمان شباهت زیادی به یک سفینه فضایی دارد و از همین جهت به آن «سفینه اپل» نیز میگویند. گفتنی است که این ساختمان به طور کامل به صورت مستقل و با استفاده از انرژی‌های پاک ساخته شده است. سقف بالای این ساختمان به طور کامل از سلول خورشیدی ساخته شده است که به طور کامل برق مورد نیاز خود را از منابع تجدید پذیر تأمین می‌کند

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373