لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پارک برای کارمندان اپل نیز دردسر آفرید!

اپل پارک برای کارمندان اپل نیز دردسر آفرید!

 یکی از خبرهای نه چندان مهم اما جالب در مورد شرکت اپل در این روزها این است که اپل پارک به عنوان مقر جدید شرکت اپل برای کارمندان این کمپانی نیز دردسر آفریده است.

بر اساس جدیدترین گزارش بلومبرگ، بسیاری از کارمندان اپل که در لحظه ورود و خروج به ساختمان مرکزی این مقر به طور کامل حواسشان را جمع نکرده‌اند، به طور تصادفی با شیشه ورودی این ساختمان برخورد کرده‌اند.

تا پیش از این، اپل با استدلال به اینکه دیدن مناظر بیرون باعث خلاقیت بیشتر کاربران می‌شود، اپل پارک را با طراحی تماماً شیشه‌ای ساخته بود. با این حال به نظر می‌رسد که این نوع معماری باعث دردسرهای بسیاری برای این شرکت شده است. از طرفی برخی از مدیران ادعا می‌کنند که دیوارهای شیشه‌ای و مناظر بیرون باعث پرت شدن حواس کارمندان می‌شود، و از طرف دیگر برخی از کارمندان به طور اتفاقی به این شیشه‌ها برخورد می‌کنند که باعث دردسر بیش از اندازه برای گروه‌های کاری مختلف اپل شده است.

تا پیش از این اپل در برخی از اپل استورها نیز از این طراحی تماماً شیشه‌ای بهره می‌بردند که دردسرهای مشابه برای مشتریان باعث شده بود تا اپل به فکر چسباندن علامت‌های مختلف روی دیوارهای شیشه‌ای ساختمان‌ها بشود. اما حالا این دردسرها در اپل پارک بیشتر شده است.

از یک طرف تعداد کارمندان تازه وارد به این ساختمان زیاد است و هنوز آن‌ها به آن عادت نکرده‌اند و از طرف دیگر تعداد بالای کارمندان و همچنین بزرگ بودن این ساختمان باعث شده تا مشکل یاد شده بیشتر از گذشته سروصدا به پا کند.

علاوه بر این، بسیاری از کارمندان و مدیران اپل نیز از این ساختمان ابراز نارضایتی کرده‌اند. یکی از مهم‌ترین دلایل این مسئله بزرگ بودن فضا هر یک از طبقات عنوان شده است که باعث می‌شود تا حفظ اصل محرمانگی پروژه‌های اپل زیر سؤال برود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420