لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت همگام سازی آهنگ‌ها به شازم اضافه شد

قابلیت همگام سازی آهنگ‌ها به شازم اضافه شد

آپدیت جدید اپلیکیشن تشخیص آهنگ شازم به تازگی منتشر شده است که در طی آن قابلیت همگام سازی و نمایش در لحظه متن موسیقی‌ها نیز اضافه شده است.

نسخه 11.7 اپلیکیشن محبوب شازم از این پس در کنار تشخیص هویت موسیقی‌های در حال پخش، امکان نمایش در لحظه متن آهنگ‌ها را نیز دارد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا در هر لحظه که قصد خواندن متن موسیقی را دارند با باز کردن اپلیکیشن شازم به متن آهنگ دسترسی داشته باشند. پیش از این کاربران برای خواندن متن یک موسیقی مجبور به استفاده از نرم افزارهای مختلف و همچنین و.ب سایت‌های گوناگونی بودند که دارای محتوای تبلیغاتی آزار دهنده بوده‌اند.

اما حالا اپل پس از تصاحب این سرویس موسیقی پر کاربرد، امکان پخش متن موسیقی‌ها را نیز به کاربران داده است تا با استفاده از یک اپلیکیشن، کاربران به‌تمامی محتوای یک موسیقی د دسترسی داشته باشند.

نسخه جدید شازم همچنین بهبودهایی در زمینه رابط کاربری پیدا کرده است که بر اساس آن کاربران سریع‌تر از قبل به موارد مختلف دسترسی خواهند داشت.

علاوه بر این، شازم با اتصال به اکانت کاربری اپل موزیک می‌تواند کاربردهای گسترده‌تری نسبت به قبل داشته باشد. بر همین اساس کاربران گجت‌های تولید شده توسط اپل با استفاده از این سرویس می‌توانند اطلاعات بیشتری از موسیقی در حال گوش کردن را در اختیار داشته باشند.

اپل با تصاحب سرویس موسیقی شازم تصمیم دارد تا میزان محبوبیت سرویس پخش موسیقی خود با عنوان Apple Music را افزایش دهد. این سرویس موسیقی با دریافت بخشی از موسیقی در حال پخش می‌تواند هویت موسیقی مورد نظر را پیدا کرده و در پلی لیست خود ذخیره کرده و آن را به‌طور قانونی خریداری کرده و گوش کنند. تصاحب شارم توسط اپل همچنین یک اقدام رقابتی با اسپاتیفای نیز به حساب میاید که در طی آن اپل تصمیم دارد تا تعداد کاربران سرویس خود را نسبت به اسپاتیفای افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373