لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل نسبت به تأثیر هوم پاد روی میزهای چوبی واکنش نشان داد

اپل نسبت به تأثیر هوم پاد روی میزهای چوبی واکنش نشان داد

 شرکت اپل به تازگی بیانیه‌ای در زمینه تأثیر منفی استفاده از هوم پاد روی سطوح چوبی منتشر کرده و طی آن در مورد این مسئله توضیح داده است.

پنجشنبه هفته گذشته خبرهایی مبنی بر تأثیر منفی هوم پاد روی سطوح چوبی منتشر شد که با نشان می‌داد سطح سیلیکونی پایینی هوم پاد در حین قرار گرفتن روی میزهای چوبی، ردی زشت و ماندگار روی آن‌ها به جای می‌گذارد. این مسئله همچنین باعث شد تا برخی از کاربران که به تازگی این اسپیکر هوشمند را تهیه کرده‌اند، تصاویر مختلف خود و تأثیر هوم پاد روی میزهای مختلف را به اشتراک بگذارند.

اپل در همان زمان در بیانیه استفاده از هوم پاد این امر را لحاظ کرده بود که اتصال سطح سیلیکونی کف هوم پاد روی سطوحی چوبی و در نهایت لرزش‌های حاصل از پخش صدا در آن ممکن است آثاری نامطلوب روی میز باقی بگذارد.

اما حالا این شرکت در بیانیه جدید خود برای این مسئله اعلام کرده که مشکل یاد شده تنها روی میزهای چوبی که با موم یا روغن‌های خاصی براق شده‌اند ایجاد می‌شود. در حقیقت مشکل یاد شده به دلیل اصطکاک ایجاد شده روی سطح روغنی یا موم اندود شده میزهای چوبی رخ می‌دهد و در صورتی که میز چوبی دارای این سطوح براق کننده نباشد، هوم پاد مشکلی روی آن ایجاد نخواهد کرد.

اپل به عنوان تولید کننده هوم پاد همواره به دلیل تبلیغات فراوان در مورد کیفیت محصولات زیر نظر بسیاری از منتقدین بوده است. همین مسئله باعث می‌شود تا تمامی کاربران و منتقدین از اپل توقع ساخت محصولی کاملاً سازگار برای کارکرد در تمامی شرایط را داشته باشند.

با این وجود، ایجاد آثار نامطلوب روی میزهای چوبی توسط هوم پاد شاید امر مهم و تأثیر گذاری روی میزان فروش این محصول نباشد این در حالی است که همچنان برخی از منتقدین این مسئله را عیبی بزرگی از محصول جدید اپل عنوان می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420