لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

SonarPen قلم استایلوس برای آیفون‌ها و آیپدهای قدیمی!

SonarPen قلم استایلوس برای آیفون‌ها و آیپدهای قدیمی!

 شایعات در مورد ارائه قابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس در آیفون‌ها به تازگی منتشر شده است و هنوز معلوم نیست که آیا شرکت اپ قلم استایلوس اپل پنسل را در دستگاه‌های دیگر خود گسترش می‌دهد یا خیر.

با این حال یک کمپانی هنگ کنگی به نام Greenbulb به تازگی یک گجت هوشمند برای آیفون‌ها و آیپدها تولید کرده است که می‌تواند با اتصال به جک 3.5 میلی متری دستگاه می‌تواند یک قلم استایلوس را برای دستگاه‌های همراه به ارمغان بیاورد. این قلم استایلوس که SonarPen نام دارد با قیمت 30 دلار به فروش می‌رسد.

این قلم استایلوس می‌تواند تمامی آیپدهای غیر پرو و همچنین آیفون‌هایی که دارای جک 3.5 میلی متری خروجی صدا هستند را به یک ابزار کارآمد برای کار طراحان و گرافیست‌ها تبدیل کند. فشارهای اعمال شده روی نوک قلم استایلوس و همچنین نمایشگر آیپد و آیفون می‌تواند از طریق کابل این قلم با هم هماهنگ شده و با سرعتی قابل قبول امکان نقاشی کشیدن و طراحی را در این دستگاه‌ها موجود کند.

علاوه بر جک 3.5 میلی متری، این قلم استایلوس می‌تواند با استفاده از کابل لایتنینگ نیز به آیفون یا آیپد وصل شده و از طریق آن موارد مختلف را در آیفون‌های جدید نیز بکشد. در حقیقت کاربران باید با استفاده از تبدیل جک 3.5 میلی متری خروجی صدا به پورت لایتنینگ، قلم استایلوس سونار را به آیفون‌های جدید، و از جمله آن‌ها آیفون ایکس متصل کند.

این قلم دارای اپلیکیشن مخصوص به خود است با این حال تولید کننده آن دست توسعه دهنده‌ها را برای ارائه اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف باز گذاشته است تا کاربران با استفاده از آن بتوانند تجربه داشتن قلم استایلوس را در آیفون‌ها داشته باشند.

گفتنی است که کیفیت این قلم استایلوس تا حد زیادی قابل قبول است و می‌تواند با سرعت زیادی نقش‌های مختلف را روی دستگاه‌های مختلف بکشاند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420