لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

صفحه وب اپل واچ شباهت بیشتری به حلقه‌های اکتیویتی پیدا کرد

صفحه وب اپل واچ شباهت بیشتری به حلقه‌های اکتیویتی پیدا کرد

 اپل به تازگی یک صفحه وب جدید برای کاربران اپل واچ منتشر کرده که از طریق آن کاربران می‌توانند تمامی موارد مختلف فعالیت خود را از طریق آن ببینند.

این صفحه وب که Close Your Rings نام دارد به کاربران نحوه استفاده صحیح از اپل واچ در ورزش‌ها و فعالیت‌های سلامتی مختلف را یاد می‌دهد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از طریق آن نحوه استفاده صحیح و شناسایی دقیق فعالیت‌های انجام شده را ببینند.

این قابلیت به خودی خود می‌تواند اپل واچ را از تمامی ساعت‌های هوشمند موجود در بازار مستثنا کند که بر اساس آن اپل به عنوان کمپانی سازنده این محصول، برنامه‌ای دقیق برای نحوه فعالیت‌های ورزشی کاربران دارد. در حقیقت صفحه وب جدید یک توضیح کامل و کاربردی برای تشخیص نحوه کارکرد حلقه‌های اکتیویتی در اپل واچ است.

حلقه‌های اکتیویتی یا Activity Loop مجموعه‌ای از حلقه‌های دایره‌ای شکل هستند که میزان فعالیت بدنی کاربران را با استفاده از سنسورهای به کار رفته در ساعت هوشمند اپل ثبت می‌کنند. این حلقه‌ها در هر لحظه میزان فعالیت استاندارد و میزان ورزش مورد نیاز برای رسیدن به هدف مشخص را نشان می‌دهد.

برای مثال این حلقه‌ها به کاربران نحوه صحیح برای ورزش سی دقیقه‌ای به صورت روزانه را نشان می‌دهد تا از بیماری‌های قلبی عروقی و سکته‌های زودهنگام در افراد جوان جلوگیری کند. اپل ادعا می‌کند که حلقه‌های اکتیویتی یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازدارنده از بیماری‌هایی نظیر دیابت نوع 2 است که افراد تنها با همراه داشتن ساعت هوشمند اپل واچ می‌توانند به این برنامه‌ها دسترسی داشته باشند.

این در حالی است که برخی از منتقدین بر این باور هستند که کاربران تنها اپل واچ را به عنوان یک دستگاه هوشمند الکترونیکی و نه یک ابزار مناسب برای حفظ سلامتی بدن استفاده می‌کنند. با این حال کاربران با استفاده از اپل واچ و همراه داشتن پشت کار میتوانند به تناسب اندام مورد نظر خود و همچنین سلامت بدن برسند.

شما میتوانید از طریق این لینک به این صفحه وب دسترسی داشته باشید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420