لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن توییتر از اپ استور مک حذف شد

اپلیکیشن توییتر از اپ استور مک حذف شد

 کمپانی توییتر به تازگی اقدام به حذف اپلیکیشن خود از اپ استور مک کرده است و بر همین اساس، کاربران کامپیوترهای مک از این پس توان دانلود و نصب آن را نخواهند داشت.

کمپانی توییتر دلیل این مسئله را تلاش برای تمرکز هر چه بیشتر روی توسعه تجربه کاربری نسخه وب این شبکه اجتماعی اعلام کرده است. توییتر به تازگی و مشخصاً پس از 12 سال متمادی به سوددهی رسیده است. این در حالی است که این شبکه اجتماعی در حال حاضر دارای 68 میلیون کاربر است.

این شبکه اجتماعی در طول 12 سال گذشته توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. کاربران توییتر از افراد معمولی گرفته تا مشاهیر و حتی سیاست مدارها را شامل می‌شوند. با این حال این شرکت اعلام کرده که دیگر برای سیستم عامل مک اپلیکیشن رسمی توسعه نخواهد داد.

توییتر تصمیم دارد تا به ‌جای ارائه اپلیکیشن رسمی برای سیستم عامل مک، روی توسعه و سازگاری بهتر نسخه وب خود تمرکز کند. بر همین اساس کاربرانی که تا پیش از این اپلیکیشن رسمی توییتر را نصب کرده‌اند باید تا 30 روز دیگر آن را از دستگاه خود حذف کنند چرا که این نسخه پس از 30 روز، دیگر پشتیبانی نخواهد شد.

وجود کلاینت‌های شخص ثالث یا همان Third Party و همچنین افزایش تعداد کاربرانی که تمایل به استفاده از نسخه وب در دستگاه‌های دسکتاپ دارند باعث شده تا توییتر به صورت رسمی تصمیم به حذف نسخه رسمی این اپلیکیشن از اپ استور مک بگیرد. بر همین اساس، پیش بینی می‌شود که در آینده‌ای نزدیک کیفیت کاربری نسخه وب توییتر به طور عادی افزایش پیدا کند.

توییتر تا به امروز یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان نوجوانان و بزرگ‌سالان بوده است و به همین دلیل این شرکت تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک تجربه کاربری یکپارچه‌تری را به کاربران ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373