لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل 51 درصد درآمد کل بازار تلفن‌های هوشمند را از آن خود کرده است

اپل 51 درصد درآمد کل بازار تلفن‌های هوشمند را از آن خود کرده است

 بر اساس بررسی‌های انجام شده، شرکت اپل در سه ماهه پایانی سال 2017 میلادی توانسته 51 درصد درآمد حاصل از فروش تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان را به خود اختصاص دهد.

نزدیک به سه هفته پیش گزارش مالی اپل در سه ماهه پایانی 2017 منتشر شد که در آن شرکت اپل ادعا کرد که این شرکت با وجود تعداد کمتر تلفن‌های هوشمند آیفون، درآمد بیشتری نسبت به تمامی دوره‌های زمانی از فروش تلفن‌های هوشمند داشته است. اپل در نهایت اعلام کرده بود که این مسئله به لطف قیمت بسیار بالای پرچم‌دار آیفون‌های 2017 یعنی آیفون ایکس بوده است.

اما حالا یکی از شرکت‌های فعال درزمینهٔ تحلیل اقتصادی کمپانی‌های بزرگ اعلام کرده که اپل نه تنها درآمد بیشتری در بازه زمانی یاد شده داشته است، بلکه توانسته بیشتری درآمد حاصل از تلفن‌های هوشمند در میان تمامی کمپانی‌های دنیا را از آن خود کند.

اپل در سه ماهه پایانی سال مالی 2017 میلادی نزدیک به 61.5 میلیارد دلار از فروش آیفون‌ها به دست آورده بود. اما حال موسسه Strategy Analytics ضمن تائید این ادعا اعلام کرده که این میزان سه برابر میزان درآمد حاصل از تلفن‌های هوشمند شرکت‌های سامسونگ بوده است. علاوه بر این، درآمد اپل در بازه زمانی یاد شده 7 برابر بیشتر از کمپانی چینی هواوی از فروش تلفن‌های هوشمند بوده است.

این در حالی است که اپل در سال 2017 و مشخصاً نوامبر آن سال تنها سه تلفن هوشمند را برای فروش آماده کرده بود اما شرکت هواوی در سال 2017 تعداد بیشتری تلفن هوشمند را روانه بازار کرده بود. با این حال میزان درآمد و سودآوری اسمارت فون‌های هواوی و همچنین گلکسی‌های سامسونگ از آیفون‌های اپل کمتر بوده است.

اپل تصمیم دارد تا در سال جدید با معرفی سه تلفن هوشمند جدید و انقلابی دیگر، همین روند را برای افزایش میزان درآمد حاصل از فروش اسمارت فون‌ها ادامه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420