لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیاست جدید گوگل برای نشان دادن محتوای تصاویر

سیاست جدید گوگل برای نشان دادن محتوای تصاویر

 شرکت گوگل به تازگی سیاست‌های خود برای جست و جو کردن تصاویر مختلف را تغییر داده است. این شرکت دلیل اصلی این اقدام را به دلیل حفظت از حقوق تولید کننده آثار دیجیتال عنوان کرده است.

در حقیقت گوگل از این پس به دلیل محافظت از قانون کپی رایت محدودیتی ویژه برای نشر عکس‌های جست و جو شده در نظر گرفته است و از حالا به بعد دیگر نمی‌توان تصاویر جست و جو شده را با سایز حقیقی آن‌ها از خود وب سایت گوگل دریافت کرد. پیش از این برای دریافت یک تصویر، کاربران می‌توانستند بدون مراجعه به وب سایت منبع تصویر، آن را از طریق لینک اصلی خود عکس از گوگل دریافت کنند.

اما حالا کاربران با جست و جوی تصاویر، باید به وب سایت انتشار دهنده عکس مراجعه کنند و با مشاهده وب سایت، در صورت اجازه دادن توسعه دهنده آن وب سایت، عکس مورد نظر را ذخیره و دریافت کنند.

مزیت اصلی این کار این است که وب سایت انتشار دهنده یک تصویر که در گوگل فهرست شده، بیشتر از گذشته بازدید خواهد داشت. در عین حال مشکل اصلی این سیاست جدید، این است که کاربران برای دریافت یا ذخیره سازی یک عکس باید روندی طولانی‌تر را طی کنند که این مسئله به خودی خود باعث عدم رضایت هرچه بیشتر کاربران خواهد شد.

برخی از تحلیل گران بر این باور هستند که سیاست اخیر گوگل می‌تواند به تعداد کاربران این وب سایت ضربه بزند. گفتنی است که شرکت گوگل علاوه بر اینکه شهرت زیادی درزمینهٔ جست و جوی مناسب در صفحات وب دارد، اما کیفیت جست و جوی تصاویر آن نسبت به رقبا مناسب نبوده است.

همین مسئله باعث شده تا بسیاری از گرافیست‌ها و طراحان تصاویر مختلف از چند ماه پیش به سمت استفاده از سرویس جست و جوی بینگ تمایل پیدا کنند. Bing.com مدتی است که کیفیت جست و جوی تصویر بسیار بهتری دارد. به همین دلیل نیز اپل از سه ماه پیش جست و جوی پیش‌فرض تصویر آیفون‌ها را روی بینگ تنظیم کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420