لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اپلیکیشن‌ها را مجبور به سازگاری با آیفون ایکس می‌کند

اپل اپلیکیشن‌ها را مجبور به سازگاری با آیفون ایکس می‌کند

 اپل به‌تازگی بیانیه جدید خود مبنی بر خط مشی صحیح قبول کردن اپلیکیشن‌ها در اپ استو را به توسعه دهندگان ارائه داده است که در طی آن این شرکت اعلام کرده تمامی اپلیکیشن‌های جدید باید سازگاری کامل با طراحی نمایشگر آیفون ایکس پیدا کنند.

بر همین اساس، توسعه دهندگان از این پس مجبور هستند که اپلیکیشن‌های خود را به گونه‌ای تولید کنند که سازگاری کامل را با نمایشگر سوپر رتینای آیفون ایکس داشته باشد.

این خط مشی جدید اپل قرار است از آوریل سال جاری میلادی اجرا شود و توسعه دهندگان باید علاوه بر تست اپلیکیشن خود در آیفون‌های دیگر،تمامی موارد اپلیکیشن را با فرورفتگی آیفون ایکس و همچنین نمایشگر سوپر رتینای آن سازگار کنند.

اپل اعلام کرده که برای تسهیل روند انجام این کار SDK جدید iOS 11 را با راهنمایی‌های خاصی توسعه می‌دهد که در طی آن توسعه دهندگان بتوانند موارد مختلف اپلیکیشن خود را با سازگاری کامل با جدیدترین پرچم دار تلفن‌های هوشمند اپل، یا همان آیفون ایکس همگام سازند.

اپل با این کار در حقیقت در تلاش است تا میزان تجربه کاربری آیفون ایکس را افزایش دهد تا کاربران این تلفن هوشمند در زمان استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف نصب شده در آن تجربه متفاوت و خاص‌تری داشته باشند.

با این حال اپل هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه کارکرد اپلیکیشن‌های قدیمی ارائه نداده است. این در حالی است که تمامی اپلیکیشن‌های جدیدی که قصد ورود به اپل استور را دارند باید سازگاری‌های جدید توصیه شده در اساس نامه جدید اپل را برای آیفون ایکس داشته باشد.

این کار شرکت اپل همچنین باعث می‌شود تا در آینده‌ای نزدیک، آیفون ایکس و اپلیکیشن‌های اختصاصی آن اهمیت ویژه‌ای نسبت به دیگر دستگاه‌های مشابه در بازار پیدا کنند و همین مسئله در نهایت باعث افزایش میزان محبوبت این تلفن هوشمند نسبت به دیگر رقبا شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373