لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین گمانه زنی‌ها در مورد تاریخ برگزاری WWDC 2018 منتشر شد

اولین گمانه زنی‌ها در مورد تاریخ برگزاری WWDC 2018 منتشر شد

 اپل هنوز در موردتاریخ رسمی برگزاری WWDC 2018 سخنی به میان نیاورده است با این حال شواهدی پیدا شده که نشان می‌دهد که این رویداد احتمالاً بین روز دوشنبه، 4 ژوئن (معادل 14 خرداد 1397) برگزار می‌شود. این شواهد همچنین ادعا می‌کنند که این کنفرانس یاد شده به مدت چهار روز به طول خواهد انجامید و در نهایت در تاریخ 8 ژوئن پایان میابد.

بر اساس شایعات جدید اپل تصمیم دارد تا این کنفرانس را در سن خوزه ایالت کالیفرنیا برگزار کند. مکان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال نیز دقیقاً همان مکان WWDC 2017 بود که در جریان آن مک بوک‌های 2017، آیمک پرو و نسل جدید آیپد پرو در کنار سیستم عامل macOS High Sierra و iOS 11 به عنوان نسخه جدید سیستم عامل‌های اپل معرفی شدند.

در صورت صحت داشتن گمانه زنی‌ها، اپل موفق به آماده سازی کامل اپل پارک و سالن آمفی‌تئاتر استیو جابز برای برگزاری مراسم‌های این کنفرانس نشده است. گفتنی است که نا پیش از این بسیاری از تحلیل گران بر این باور بودند که هدف اصلی اپل برای ساخت کمپ بزرگ اپل پارک برگزاری تمامی مراسم‌ها در این مکان بوده است.

طبق رسمی همیشگی هر ساله، شرکت اپل در اواخر فصل بهار و مشخصاً ماه ژوئن مهم‌ترین رویداد خود را با عنوان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان یا همان World Wide Developer Conference به اختصار WWDC برگزار می‌کند. در جریان این کنفرانس بسیاری از محصولات مختلف اپل معرفی می‌شوند و در عین حال اپل برنامه‌هایی ویژه نظیر ورک شاپ‌ها و کلاس‌های معرفی قوانین جدید برای توسعه دهندگان ارائه می‌دهد.

شواهد یاد شده از طریق سیستم رزرو آمفی‌تئاتر بزرگ سن خوزه به دست آمده است که نشان می‌دهد که اپل از تاریخ چهارم تا هشتم ژوئن را در مرکز McEnery رزور کرده است.

پیش بینی می‌شود که در کنفرانس جدید اپل محصولات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف این شرکت نظیر iOS 12، نسخه جدید macOS و همچنین مک بوک‌های 2018 آماده معرفی و عرضه شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373